środa, 16 czerwca 2010

zamiast się uczyć...

Jakby nie patrzeć - przerwa była długa. Długa. MEGADŁUGA!
Jutro czeka mnie egzamin, którego juz od dłuższego czasu boję się bardzo mocno... I jestem już tak "przeuczona", że zasłużyłam na chwilę przerwy. Od tej pory - mam nadzieję - będę tu pisać bardziej regularnie.

Powstaje album Gośkowy, jeden z trzech, które chcę zrobić dla rodziny. Dwa kolejne będą mniej dopieszczone, ten ma być na wypasie... Próbka kilku marnych fotografii (a w czwartek już będę miała nowy aparat i nowe zdjęcia :) ).



2 komentarze:

  1. Twój początek albumu mnie absolutnie oczarował :) Zdjęcia są we wspaniałej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne początku albumiku ;)
    Czy chciałabyś uczestniczyć w scrapowym spotkanku w Tczewie u jednej z nas w połowie lipca? ;) Pozdrawiam! czekam na odpowiedz;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*