poniedziałek, 27 września 2010

zapachniało mi choinką...

Zapachniało mi choinką, a ten zapach jest zawsze koloru zielonego. Można wręcz go dotknąć i usłyszeć - jak gwar przy wspólnym wieszaniu bombek. Można go zobaczyć i wtedy aż mruży się oczy od przepychu światełkowych łańcuchów.

U mnie w domu zapach choinki zawsze miesza się z korzennym aromatem szwedzkich ciasteczek pepparkakkor. Tak właśnie pachną święta... Pierniczki pachną w piekarniku, ale również w trakcie wyrabiania ciasta - wyobraźcie sobie: miód, korzenne przyprawy, a do tego ubita śmietana kremówka... nic nie odda tego boskiego zapachu :)

Tymczasem jednak mamy jesień, a ja zabrałam się za wycinankowe choineczki z zapałem dziecka lepiącego kolorowe łańcuchy przed świętami ;)

Najpierw - wyzwaniowa kartka według mapki 2sketches4U. W roli głównej - Creamy Morning ILS. Po raz pierwszy, zdecydowanie nie po raz ostatni! :)







A tutaj testowałam tusze :) okazało się, że najtańsze z najtańszych tusze empikowe, które średnio sprawdzały się przy odbijaniu stempli, do maltretowania ;) wycinanek nadają się znakomicie! Długo schną i mają odpowiednią konsystencję, co pozwala na cieniowanie w dowolny sposób. Tutaj dodatkowo pobawiłam się kupionym w wycinance przezroczystym brokatem:







A tutaj album mimochodny ;) bo tak mimochodem powstawał, w wyszarpanych z planu dnia wolnych chwilach - strona po stronie, powoli. I jest :) Choinka tym razem saute, zawieszka (fajne są... :) ) z wycinanki, a baza i napis - ze skrapińca.


















6 komentarzy:

  1. wow you rocked this sketch!! I love that shaped edge :) Great take on the sketch
    Thanks for joining us this week at 2S4Y
    :) Kazan

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie nadążam za Twoją szybkością wykonywania prac :) Fantastyczne pomysły i wykonanie :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo ja jestem uzależniona w stopniu ciężkim i nieodwracalnym ;) ale od piątku idę do pracy, to pewnie trochę przystopuję - albo zacznę sypiać jeszcze mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaaaaa, ale fajnie! moje choinki w akcji XD I śnieżynki też :) Super wykoananie i kreatywne przetworzenie ^^ Rewelka! Rozpogodziłam się w ten pochmurny dzień dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne prace! Piękna ta choinka zielona , świetnie cieniujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. super prace! muszę do Ciebie częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*