wtorek, 19 października 2010

kartka i dużo czekolady/ a card and a lot of chocolate

Zatonęłam w klimacie ciemnej czekolady - robiąc przepiśniki. Stwierdziłam, że do kompletu przydałaby się również jakaś kartka. A że bardzo przyjemnie pracuje mi się z mapkami, poszperałam trochę w necie i wybór padł na cardpatterns . Kartka wręcz prosiła sie o przeszycia, więc zaszalałam z maszyną ;)

Oto kartkowa mapka:



I moja karteczka:








Kartka nie powstałaby, gdyby nie wspomniany wyżej przepiśnik - miał być w kolorze ciemnej czekolady i z miejscem na dużą ilość zapisków kulinarnych :)








A skoro już zaczęłam ciąż Chocolatcaffe, stwierdziłam że do kompletu zrobię od razu drugi przepiśnik... :)

3 komentarze:

  1. mmm... i karteczka i przepiśniki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIeknie i kwiatowo i szalenczo maszynowo! :) Thanks for playing with CP this week! (Wprowadzilas niewlasciwy link na blgou CP... ale i tak znalazlam!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*