środa, 13 października 2010

kartki świąteczne / christmas cards

Kolejna mapka z 2sketches4you - i zabawa coraz bardziej mnie wciąga. Dlatego też zrobiłam dwie kartki, każdą w nieco innym stylu :) W obu zapanowała niepodzielnie soczysta czerwień i pachnąca choinką zieleń...żeby było bardziej świątecznie :)

Another sketch at 2sketches4you and it's more and more fun! :) That's why I decided to do two cards in two different styles :)

















Wszystkich chetnych zapraszam ponownie na CANDY - szczegóły w poprzednim wpisie :)

4 komentarze:

  1. Boskie kartki!!
    Ale piękna Tilda!! Gdzieś Ty ją wynalazła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Tildę upolowałam na ebayu :) ale nie rzuciłam się w wir zakupów stemplowych, na razie zaopatrzyłam się w odbitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. proste, ale kolorki śliczne i b. klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*