niedziela, 10 października 2010

roczkowe candy!

Aż trudno mi uwierzyć, że niedługo minie rok, od czasu gdy moja Gosia przyszła na świat. Stało się to dość niespodziewanie - prawie miesiąc przed terminem, decyzją lekarzy na patologii ciąży, na której zdążyłam się już prawie zadomowić... I 26 października moje małe cudo po raz pierwszy wyciągnęło do mnie łapki...

Teraz czeka mnie spore wyzwanie kulinarne, godne prawdziwej perfekcyjnej pani domu - roczkowa impreza. Z tej okazji powstały również zaproszenia - proste, robione na szybko, bo przyszła jubilatka walczy z przeziębieniem, a my jesteśmy w tę walkę bezpośrednio zaangażowani ;)






Z tej okazji postanowiłam urządzić moje pierwsze CANDY.
Zasady są - jak myślę - ogólnie znane:
chętni zostawiają komentarz pod tą notką, umieszczając jednocześnie na swoim blogu poniższe zdjęcie i informacje o słodkościach ;)

Jeśli ktoś bloga nie posiada - nic straconego, również serdecznie zapraszam, prosząc jednocześnie o pozostawienie maila (żebym się mogła kontaktować w razie wygranej :) )

Zapisy do dnia urodzin Gośki, czyli 26. października, losowanie dzień później - mam nadzieję, że poradzą z nim sobie Gośkowe łapki ;)




A w tym małym zestawie znalazło się
-przede wszystkim kilkanaście metrów wstążek i tasiemek przeróżnych
-kilka papierów 15x15cm oraz stempelkowych odbitek
-kilka wycinanek z wycinanki
-zestaw guzików
-tekturowa ramka w kształcie serca - do ozdobienia
- i zestaw stempli Rayhera o tematyce dziecięcej



80 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza:)najsłodsze życzenia dla córeczki:),z tej okazji chętnie przygarnę takie słodkości,pozdrawiam serdecznie
    http://askowaodskocznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosi zycze zdrowka aby mogla w pelni cieszyc ze swoich pierwszych urodzinek tym samym zapisuje sie na te slodkosci.
    http://izaqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zacznę od życzeń - wszystkiego naj... naj... dla jubilatki i dzielnej mamy :*
    i grzechem byłoby nie zgłosić się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście urządzić roczek to duże wyzwanie - przechodziłam przez to rok temu (ale też duża przyjemność. Chętnie wezmę udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsze życzenia dla cudnej roczniaczki!:)
    oczywiscie ustawiam się w kolejce:)
    xydominika@interia.pl
    ps.post poprzedni usunęłam bo brakowało w nim mojego maila

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje i najlepsze życzenia dla dzieciątka :)
    ustawiam się po słodycze

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejo oj jeszcze nie byłam na Twoim blogu Milutko tutaj. Zapisuję się na candy i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również się zapisuję :) Super candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat dla córeczki :-)
    My roczek będziemy obchodzić w Wigilię :-)
    Na candy zapisuję się z radością :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne życzenia dla córeczki;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To najważniejsze urodziny w życiu, potem już tylko 18 są tak istotne - serdeczne życzenia dla córci

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat! z okazji Roczku! Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie się przyłączę do zabawy :)
    chantel111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja się zapisze jeśli można :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla małego bąbelka z okazji urodzinek!:) To i ja się piszę na cukieraski:) http://agi-scrap.blogspot.com/ e-mail: redrat11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się i ja!:)
    Zapraszam również do mojej wymiany! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepszego dla Malutkiej! :)
    a ja grzecznie ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie, co świętować - pierwsze urodzinki to wielkie wydarzenie (wiem coś o tym)! Podziwiam Cie, że przy tak małym brzdącu znajdujesz czas na scrapowanie. No i super, że chcesz kogoś przy okazji obdarować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam, jakie słodkości,z chęcią się zapiszę:P
    Pozdrawiam http://eaweraart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja tez, i ja tez, bardzo chetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niech córeczka rośnie zdrowa sto lat!!! zapisuje się również na candy

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla mamusi i ślicznej panienki. A na te słodkości mam apetyt więc ustawiam się i ja,

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dumnej mamie, a córci STO LATEK;]
    kusisz.. słodzisz.. ojojoj!

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna ta Twoja córunia i candy takie smakowite,że nie mogę przejść obok nich obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm :) No to ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego co najlepsze dla Małgosi :) Mnóstwo, mnóstwo słoneczka i uśmiechu :)
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się w kolejce wraz z życzeniami samych uśmiechniętych dni dla solenizantki!!
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się zapisuję!

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. najserdeczniejsze życzenia dla solenizantki :) A ja oczywiście zapisuję się na losowanie słodkości. Pozdrawiam ciepło. A informacja wg dat o tutaj:


    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. rok to nie byle jaka rocznica! wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. z najlepszymi życzeniami zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również staję w kolejce po takie słodkaści :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A!!! My też się przygotowujemy do imprezy roczkowej (PODWÓJNEJ!)
    Stajemy w kolejce i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z radością zgłaszam się do udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie i ja się zapiszę!

    Pozdrawiam Joaś!
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczną masz córeczkę :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja ustawiam się w kolejce :)
    27.10 to akurat rocznica mojego ślubu może okaże się szczęśliwa ponownie :) A córeczka przesłodka .

    http://www.photoblog.pl/kamanoska/78021793/candy-u-zuzanki.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego! Staję w kolejce po te słodkości

    OdpowiedzUsuń
  41. No to wszystkiego najlepszego dla solenizantki :)
    Niech szybko zdrowieje. Mój dwulatek również właśnie chory :(
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Serdeczne gratulacje i wszystkiego najlepszego dla małej Gosi! :) A po cukierasy staję w kolejkę i ja :) filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Najlepszego dla Maleństwa!
    już informację u siebie zamieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego dla maleństwa !!
    i także ustawię się w kolejce po takie słodkości :) www.asiascrap.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. najlepsze życzenia!
    a słodkości cudne... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. po takie słodkości oczywiście się ustawiam
    http://wwwewkaka19.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się i ja!
    Pozdrawiam!
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  48. 100 lat dla córci!
    I oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę zdrówka, udanej imprezki, ale co najważniejsze STO LAT małej jubilatce.
    Ustawiam się też w kolejeczce ;o)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego najlepszego dla małej i sto lat życzę!

    OdpowiedzUsuń
  51. rozkoszne słodkości - wpisuję się i czekam niecierpliwie w swojej kolejce ... a nóż :)

    http://kigabet.blogspot.com/2010/10/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się z wielką chęcią na roczkowe cukieraski!! Wszystkiego najlepszego dla "dorosłej" damy i wielu radosnych chwil dla mamusi :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Życzę tego co dobre ! I ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia Wam życzę:)Pozdrawiam i czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dużo zdrówka dla Maleństwa :) A sobie życzę szczęścia w losowaniu ;)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  56. wszystkiego dobrego i oczywiscie zapisuje sie na te cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  57. Buziaki dla Maleństwa, a ja staję w kolejce po te cuksy :)
    http://decufantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Najlepsze życzenia dla Córeczki. I zdrowia :)
    A ja się też te ustawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja również chętnie się Zgłoszę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. oj, ale bym chciała, choć nie mam (jeszcze bloga)
    Wszystkiego naj dla córeczki...

    OdpowiedzUsuń
  61. przepraszam, zapomniałam o meilu!
    andrzelikaj@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Dużo zdrowia dla córeczki bo to najważniejsze i z chęcią zapiszę się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję i 100 lat !!! cudna...
    http://bizuteriaartystyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/10/candy-pazdziernikowe.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Duuuużo słodkości dla słodkiej dziewczynki i gratulacje dla dumnej mamy
    i ja staję cichutko na końcu kolejeczki

    pozdrawiam
    Anima
    abcd-xyz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. To i ja się ustawiam a maleństwu życzę 100 lat

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj ogromne wyzwanie! W takim razie pozostaje mi życzyć dużo siły dla organizatorki i skutecznych metod w walce z przeziębieniem. Tak na marginesie to u nas sprawdza się nebulizator i sól bocheńska.Pozdrawiam baner na paku po prawej.


    http://ducha-ducha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. W dniu urodzin zdążyłam - wszystkiego najlepszego małej jubilatce :) I chętnie po słodycze staję. olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkiego najlepszego dla Małgosi;)
    Ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkiego najlepszego dla jubilatki.
    I staję w kolejce po słodkości

    OdpowiedzUsuń
  71. Najserdeczniejsze życzenia dla Gosi:)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkiego naj jubilatce :)
    Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam!

    przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. O chyba jeszcze się załapię na cukiereczki. A jubilatce wszystkiego najlepszego! :D
    czekoczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się do losowania. ; ))

    zygata.blox.pl
    mój e-mail: agata579@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. No, ja chyba ostatnia :)
    Serdeczne życzenia dla roczkowej panienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja również chętnie wezmę udział w zabawie.
    Wszystkiego najlepszego dla córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja zapisuję się do kolejki, życząc Urodzinowej Córeczce dużo zdrówka :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*