czwartek, 14 października 2010

rower jest wielce okej :)

Notes dla osoby pracującej w branży rowerowej (w tym przypadku dla męża mojego kochanego) - to niełatwe zadanie... Na szczęście wycinanka znacznie ułatwiła mi zadanie. Cudny, misterny, dopracowany rower w stylu retro okazał się być strzałem w 10 :) Do tego dodałam papier Circles z ILS i przeszycia, które podpatrzyłam u Enczy (ge-nial-ne!). Bałaganiarskie przeszycia i postarzone ścinki to taki mały prztyczek w nos dla mojego męża - perfekcjonisty kochającego porządek, który krzyczy na mnie, bałaganiarę z zamiłowania ;)





6 komentarzy:

  1. Wow!! Te wycinankowe rowery cudne :)
    Śliczne prace wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rower rewelacyjny no i strzał w 10 ;)
    Super męski notes.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten notatnik,ten staromodny rower jest uroczy!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*