środa, 27 października 2010

Słodkości wędrują do...

Gośka śpi, więc w losowaniu pomógł mi random.org, a nad wszystkim czuwała komisja gier i zakładów ;) Nieudolnie wklejam wynik (liczba losów zmniejszona odpowiednio do podwójnych wpisów w komentarzach) i.... tadaaaam:



Słodkości wędrują do Galaxii :) która napisała:
Buziaki dla Maleństwa, a ja staję w kolejce po te cuksy :)
http://decufantazje.blogspot.com

Serdeczne gratulacje!

Przy okazji postanowiłam też stworzyć nagrodę pocieszenia :) Będzie to niespodziankowy zestaw tasiemek i innych drobiazgów. A nagrodę dostanie osoba, która zostawiła na moim blogu najwięcej komentarzy. Po żmudnym i dokładnym przeliczeniu głosów mogę powiedzieć, ze jest to:
noomiy
Dziękuję najwierniejszemu gościowi mojego bloga! :)

A Was obie proszę o podanie adresów na maila :)

4 komentarze:

  1. wow! ale mi miło :) :*
    Odwiedzanie Twojego bloga to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Strasznie się cieszę! :)) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pracki, że mnie do tej pory tu nie przywiało

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*