sobota, 6 listopada 2010

Gdańskie zmagania z wycinankami :)

Dzisiejsza deszczowa pogoda odstraszyła część skrapujących gdańszczanek - ale część z nas została na posterunku! :) Bardzo się cieszę, że udało nam się spotkać i że powtarzamy spotkanie za tydzień (dołączy do nas wtedy Vernon :)).
A dzisiaj już od początku zaczęłyśmy robić bałagan...



...i oglądać album Pejtoon, stemplować, dziurkować, podziwiać, zachwycać się i wymieniać doświadczenia ;)



aż w końcu przyszedł czas na zmagania...



... z gdańskimi wycinankami - wśród których znalazły się motywy typowo gdańskie (herb miasta), piękne żaglówki i pełene przekrój przez przedstawicieli morskiej fauny (moje ulubione - rozgwiazdy) :)








W komplecie :) na zdjęciu dzięki naszemu dzielnemu fotografowi (DZIĘKUJEMY! :) )




Nina-Gosia przedstawiła nam kurs na rozetkową ozdobę :)







A to moja luźna i pomarszczona interpretacja według kursowych wytycznych :) :





I dwie karty z powstającego mozolnie od sierpnia wakacyyjnego albumu Gosi. Swoją zabawę z wycinankami połączyłam przy okazji z mapkowym wyzwaniem skrapujących Polek (a przynajmniej starałam się bardzo) :)







3 komentarze:

  1. Dotarłam tu ze Scrapujących Polek, bo spodobały mi się rozgwiazdy, ale łódź podwodna jest jeszcze fajniejsza!! Bardzo zabawnie wygląda na tle wisienek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, już podziwiałam na forum :)
    Jeszcze raz dziękuję za wspaniałe spotkanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. rozgwiazdy piekne. spotkanie zapewne super. że tez zawsze omija mnie co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*