wtorek, 23 listopada 2010

Home sweet home...

Zainspirowana najnowszym kartkowym wyzwaniem Scrapujących Polek, wykorzystałam w końcu przesłodką kamieniczkę z WYCINANKI . Zaszalałam z Preal Makerem zdecydowanie ;) a na dachu kamieniczki dodałam jeszcze nieco brokatu, przez co skrzy się jak śniegowa polewa albo lukier. Świąteczne kolory i moja ulubiona wstążka dopełniają całości - i podoba mi się ta karteczka bardzo :)
Pięknie wpasowała się przy okazji w najnowsze wyzwanie na http://2sketches4you.blogspot.com :)










7 komentarzy:

  1. Cudowna ta kamieniczka :) Nie wiedziałam, ze tym można robić śnieg, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kamieniczka, wygląda jak z piernika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wwyszła Ci ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. domek wygląda jak z piernika:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wkomponowałaś tą kamieniczkę... super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Darling!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely wonderful!!! Love the snow!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*