niedziela, 14 listopada 2010

się działo!

Tłumy skraperek, cale morze stempli i ocean wykrojników - tak można by podsumować wczorajsze gdańskie spotkanie skrapowe! Się działo :) Napociłyśmy się nieźle odbijając stempelki od Vernon (piękne!) :) aż pojawiły się obawy, czy w ogóle zdążymy zrobić jakieś karteczki... ;) Ale udało się wejść w twórcze klimaty z niezłym efektem, u mnie natomiast świąteczne szaleństwo trwało do wieczora. Zdecydowanym hiciorem okazały się dla mnie papiery Love and Merry z ILS, sznurek :) który zaczynam wiązać dosłownie wszędzie gdzie się da :) oraz wycinankowe gwiazdki, które zużyłam w tempie ekspresowym ;)









Ja wczorajszą twórczość rozpoczęłam mapkowo - najpierw zmierzyłam się z mapką z 2sketches4you





A później zrobiłam również dwie karteczki według mapki z cardpatterns








Potem produkcja nadal szła pełną parą ;) Część karteczek i bilecików poleci na akcję charytatywną dla hospicjum, organizowaną przez mariareis - a jeśli ktoś chciałby dołączyć do tego przedsięwzięcia, to zapraszam do odpowiedniego wątku na forum :)







9 komentarzy:

  1. Ale Was tam było :) Żałuję że nie zdołałam dojechać :( Mam jednak nadzieję że uda nam się spotkać jeszcze w tym roku.
    A produkcja kartkowa super. Wszystkie mi się bardzo podobają. A te papiery Love&Marry są rewelacyjne. Też mam je na tapecie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam Olu i szkoda że Cię wczoraj nie było! Ale mam nadzieję, że na następnym spotkaniu uda nam się razem poskrapować i pogadać :) koniecznie przed świętami trzeba coś zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne karteczki zmajstrowałaś :) oj, jak ja zazdroszczę takich spotkań...

    OdpowiedzUsuń
  4. takie spotkania mobilizują i dowartościowują...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było Cię poznać :) Śliczne kartki :) Mogłabyś podać wymiary bazowe tych wąziutkich?

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, tak i ja tam byłam :D
    banan nie schodzi mi z twarzy :D
    miło było poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale produkcja! Niesamowita :)
    Rzeczywiście było super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiscie sie dzialo! Piekna produkcja! Dzieki za udzial w wyzwaniu CP!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*