piątek, 5 listopada 2010

twórczy żywioł :)

Jutro drugie spotkanie gdańskich (i okolicznych) skraperek! :) Długo wyczekiwane i dodatkowo urozmaicone ogromną porcją wycinanek o tematyce morskiej i gdańskiej - czeka nas nie lada wyzwanie! :) Ja z tej okazji upiekłam pyszne ciasteczka owsiane, żebyśmy jutro nie zgłodniały przy pracy. Korzystając też z niespodzianki w postaci niezapowiedzianego wolnego dnia w pracy, usiadłam do papierzysk. W pierwszej kolejności powstały kartki świąteczne, które wykonujemy w ramach podziękowania dla domu kultury, który nas tak gościnnie przygarnia :) W końcu zrobiłam coś w typowo świątecznych kolorach:



A poza tym strasznie, strasznie długo nie brałam udziału w wyzwaniach skrapujących Polek... Postanowiłam mieć w przyszłości więcej czasu na takie twórcze zabawy. Wyzwanie artjournalowe urzekło mnie totalnie: Zapraszamy do pracy nad - zamkniętym jeszcze artjournalem, na przelanie swoich uczuć i emocji, tych względem siebie - na jego okładkę. Każda z nas jest inna i odpowiedź na pytanie "Kim jest ta dziewczyna, Kim jestem?" może być zaskakująco ciekawym doświadczeniem :)
Oj, było :) Oskrapowałam terminarz - używając w zasadzie samych przydasi ze scrap.comu - oprócz samego terminarza, który został jakiś czas temu nabyty w korzystnej cenie z Lidlu :p Tak czy inaczej - ta okładka jest "moja". Moje kolory, moje motywy, moje teksty. Niezmiernie przyjemnie pracowało mi się nad tą okładką... A teraz w kolejce czeka wyzwanie zaproponowane przez Enczę :)










3 komentarze:

  1. Kartki cudowne :) Art jurnal - sama się czaję na stworzenie takiego "notesu" :) twoja okładka bardzo mi się podoba :)
    I już się nie mogę doczekać kiedy Cię jutro zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I nawzajem, nawzajem! :) Chociaż ja się pewnie będę pakować za pięć dziewiąta, na razie tylko wycinanki położyłam na stole żeby nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te Twoje prace, z przyjemnością tu zagladam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*