środa, 26 stycznia 2011

pierwsza wyprawa do zoo

Wiosenne wyzwanie w C4Y zmobilizowało mnie do tego, żeby w końcu zrobić albumik, upamiętniający pierwszą Gośkową wizytę w zoo :) Spacer po oliwskim zoo był atrakcją nie tylko do naszego dziecięcia (nie powiem, kto najbardziej wyrywał się i biegał, wołając że taaam sa pingwiny! a tam żyrafy! ;) ). I dlatego niecierpliwie czekamy na lepszą (wiosenną?) pogodę, aby ten sympatyczny wypad powtórzyć.
Tak się złożyło, że pod choinką znalazłam wiosenny zestaw z C4Y - w bardzo dla mnie trudnych kolorach. Wyzwanie było więc podwójne, ale całkiem miło pracowało mi sie z tymi wesołymi barwami :) Pastwiłam się trochę nad papierami, zainspirowana "wydzieranymi" pracami Enczy (genialne!) :)
Efekt widać poniżej :)
















Koniec i bomba - kto w oliwskim zoo nie był, ten trąba! ;)

2 komentarze:

  1. Przepiękny kolorowy albumik !!!
    Z zestawem poradziłaś sobie znakomicie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie piękna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*