niedziela, 6 lutego 2011

Chrzcielny albumik Gosi

Dopieszczałam go od ponad miesiąca i dzisiaj w końcu udało mi się go zbindować - Goskowy album z chrztu w końcu jest gotowy :) Format 15x20cm - mógł być większy, ale uparłam się, żeby zrobić go tylko na bazie Amber ILS, więc musiałam dokładnie wyliczyć arkusze. Poza tym użyłam elementów ozdobnych z wycinanki oraz ćwieków perłowych ze scrap.com.pl . Zrobiłam też tradycyjnie kieszonkę na białą szatkę, bo to według mnie idealny sposób na jej przechowanie. I myślę, że powstała całkiem fajna pamiątka :)















5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Amber =]I pięknie się prezentuje na twoich kartach =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album :) Gosia będzie miała wspaniałą pamiątkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny albumik i pomysł z szatką świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny.Świetny pomysł z tą kieszonką na szatkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*