sobota, 19 lutego 2011

i ślubuję ci...

Zasada "lekarzu lecz się sam" okazała się nie do końca słuszna, więc w końcu poszła baba do internisty - i siedzi w domu, zamiast na dzisiejszym gdańskim spotkaniu scrapowym :( Ale korzystając z wolnej chwili postanowiłam wypróbować nowe stempelki z Lemonade - i muszę przyznać, że są genialne, bez dwóch zdań! Piękne wzory, w dodatku ładnie się odbijają i idealnie trzymają bloczka. Jestem pod dużym wrażeniem :)
Stworzyłam dwie karteczki ślubne - i ta na bazie Amber ILS odpowiada mi w 100%, ale druga, różowa, nie do końca mi się podoba. Coś mi nie gra, coś się gryzie - będę poprawiać. Ale wrzucam na razie :)













Zawijas z wycinanki pomalowany farbą z perłowym połyskiem i pokryty Cracle Accents (nowy nabytek i już się zakochałam :) )

9 komentarzy:

  1. Przepiękne :) Podobają mi się ich kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!!! Bardzo stylowe :)

    Oj szkoda, że Ciebie nie było :( Mam nadzieję, że następnym razem uda nam się spotkać :)
    Dziękuję ślicznie za papierki :*
    Haha gdybym wiedziała, też bym stemple zamówiła, ale myślałam, że tylko papierki, co by było szybciej. No nic, bynajmniej ciut zaoszczędziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Stemple faktycznie interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marto, Gosiu - dziękuję i żałuję że nie mogłam być dzisiaj z Wami. Ale następnym razem na 100% będę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza cudna bez gadania, nie może być inaczej skoro mój ulubiony kolor to niebieski:D druga hmmmm nie przepadam za różem chociaż przy scrapach zaczynam się do niego przekonywać ... w różowej dałabym kwiatki mniej kolorowe, chyba takie same jak w niebieskiej ... ale to tylko moje zdanie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. z amber wychodza cudne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na następnym spotkaniu nie może Cię zabraknąć! Zdrówka Ci życzę! :)

    A kartki piękne! W tej drugiej może ten mniejszy, górny kwiatek, przesunąć bliżej tekstu (troszkę niżej?). To taka luźna myśl, bo i bez tego obie kartki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i wszystkie sugestie - rzeczywiście muszę pokombinować z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*