wtorek, 8 lutego 2011

wszystkie smaki lata

Nadrabiam ostatnio albumowe zaległości :) Tym razem dokończyłam album ze zdjęciami z pierwszego lata Gosi. Część stron prezentowałam wcześniej jako samodzielne scrapy- i tak, dużo czasu potrzebowałam, żeby powstała z nich całość :) Ale album dojrzewał jak letnie owoce - powoli, w słoneczku twórczych myśli, delektując się ciepłem pozytywnej energii. Jest kolorowy i owocowy - efekt jak najbardziej zamierzony, mimo że czerwień, zielenie, żółcie i błękity rzadko wyglądają spójnie na jednej stronie. Ale takie jest przecież lato :) i taka jest moja wizja wakacyjnych przygód :)





W roli głównej na okładce - fragment metki z dziecięcego ubranka. Recycling w pełnym tego słowa znaczeniu, jak widać :)














Kilka szczegółów - w tym morskie wycinanki, z pasją potraktowane empikowskimi tuszami, glossy accents i liqiud pearls :)









8 komentarzy:

  1. piękny album - świetna pamiątka
    i oczywiście śliczny bobas

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wykorzystane radosne ILS-owe papiery w połączeniu z wycinankami. No i główna bohaterka przeurocza....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały. Niezwykle energetyczny dzięki kolorom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolorki =] Super albumik...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uprzejmie uprasza się o odwiedziny na moim blogu w celu odbioru WYRÓŻNIENIA. Pięknie czarujące miejsce:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*