środa, 2 lutego 2011

wyróżnienie do kwadratu :)

Chciałam serdecznie podziękować za otrzymane wyróżnienia
Joyannie :)



oraz andziaczkowi


Przy okazji wyróżnienia sunshine award powinnam zamieścić listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwymi...hmmm...to twórcze zadanie - ale miło się o tym myśli :)

szczęśliwa jestem wtedy, kiedy jestem z moim mężem i córcią - i kocham widzieć uśmiech na jej twarzy
szczęśliwa jestem wśród ludzi, którzy są moimi przyjaciółmi i z którymi wiele mnie łączy (i zdecydowanie największą taką grupą jest Efraim, w gronie którego integracja jest radością w czystej postaci :) )
szczęśliwa jestem w górach, zwłaszcza w Tatrach w słoneczny dzień, w trasie, zmęczona, pijąca wodę prosto ze strumienia, patrząca z góry na świat
szczęśliwa jestem pijąc dobre czerwone wino i oglądając dobre filmy :)
szczęśliwa jestem również, kiedy mogę się wyspać :)

Rozmarzyłam się ;)
Ech, pora na zaproszenie do grona wyróżnionych kilku następnych osób, a będą to:
1. Noomiy
2. Fojaga
3. pestkowo
4. arla
5. pejtoon

3 komentarze:

Dziękuję! :*