środa, 16 lutego 2011

zakochana para :)

No i siedzę w domu - z Gosią, kubkiem gorącej herbaty i zapaleniem oskrzeli gratis ;)W Walentynki miałam siły tylko na to, żeby wybrać zdjęcie i zaplanować ogólną wizję scrapa - potem wraz ze wzrostem temperatury wizje zaczynały rosnąć w siłę i kolory ;) Dzisiaj udało mi się w końcu zrealizować to, co sobie wymyśliłam. A przechodząc do konkretów:
- na zdjęciu zakochana para czyli my nad jednym (a dla nas tym jedynym) z kaszubskich jezior
- papier - Full of colours ILS
- stemple 7gypsies od scrap.com.pl
- strzałka z wycinanki
- guziki z babcinej szafy :)








8 komentarzy:

  1. nastrojowo i romantycznie,
    życzę powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. mega zdjęcie :) i scrapek też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap!
    Zdrówka życzę i mam nadzieję, że dasz rade być w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrap piękny :) Oj jak się tęskni za taką pogodą...
    Zdrowiej szybciutko!
    Mnie w sobotę nie będzie :( Nie wyrobiłam się z projektem :( Ale nadrobię następnym razem :) Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh tak, cudeńko :)
    Zdrowiej! Do soboty musisz być zdrowa jak rybka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam kochane! Będę w sobotę na sto procent, choćbym miała przyjść z kieszeniami wypchanymi gripexem ;) Alexandro, szkoda że Ci się nie uda... ale mam nadzieję, że następnym razem na 100% dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodatki mnie oczarowały. Ja mam zawsze problem z dobraniem i rozmieszczeniem ich na LO-sie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, super dodatki, super kolory, super zdjęcie, super przeszycia ... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*