poniedziałek, 21 marca 2011

exploding box

Pierwszy raz spróbowałam swoich sił i zrobiłam exploding box - mimo że boję się wszelkiego rodzaju pudełek i pudełeczek, odmierzania, liczenia i sklejania ;) Ale udało się! Pudełeczko miało być oryginalną kartką imieninową dla mojego dziadka i chciałam wymyślić coś innego niż dotychczas. Chyba się udało - bo solenizant był uśmiechnięty i zadowolony :)
Pudełko powstało na bazie papierów z wycinanki i ILS, a piękny szydełkowy kwiatek zrobiony został przez annę marię :)







Zrobiłam też ostatnio wielkanocną kartkę bez kurczaczków i króliczków. Chciałam w niej stworzyć lekko "witrażowy", kościelny klimat, a pomogły mi w tym piękne papiery, które dostałam w prezencie wymiankowym na dzień kobiet od anny marii (dziękuję :) )



14 komentarzy:

  1. exploding box kolorowy i zabawny,
    kartka wielkanocna bardzo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny exploding box. Pomysłowe napisy i dopasowana grafika. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko :) Dziadek na pewno miał uśmiech od ucha do ucha :)
    A karteczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko bomba - niesamowicie dopracowane! Zwłaszcza w środku niesamowite życzonka.
    Kartka niezwykła, nietuzinkowa - miałaś ciekawy pomysł z tym efektem witrażu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka taka jaka powinna być na te święta. Moja mama nie uznaję kartek z kurczakami itp. ja oczywiście kurczaki też lubię :) choć te kartki zającowe , to z okazji dnia dzisiejszego bardziej pasują :)
    A pudełko rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja to pudełko :)))
    te obrazki do niego ściągasz z neta czy to jakieś papiery? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, ciszę się że się podoba :) A obrazki to mi wujek google zaserwował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko a karteczka iście czarująca

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko eksploduje humorem :)
    Kartka wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka!!! Jestem pod wrażeniem!..

    OdpowiedzUsuń
  11. he, he - przyznam, że treść tego pudełeczka baadzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pudełeczko i super zabawne życzenia w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pudło a zawartość obrazkowo tekstowa powalająca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*