czwartek, 31 marca 2011

targowisko różności

Biegam! Mam wrażenie, że ciągle biegam, załatwiam, wszędzie się spóźniam - i czasu tak niewiele. Dużo się dzieje - wokół i we mnie. Wiosna? :)
Trochę czasu udaje mi się na szczęście wygospodarować na moje papierowe drobiazgi. Ostatnio biorę udział w kolejnej edycji wędrujących albumów - i mogę już z dumą zaprezentować pierwszy wpis, do albumu Pijanej Wiatrem ("Miłość niejedno ma imię"). Zainspirowała mnie piosenka, która po kilku latach małżeństwa wydaje mi się bardzo prawdziwa i wbrew pozorom bardzo pozytywna :) Poza tym fajnie się jej słucha :)






Do kompletu, zgodnie z życzeniem właścicielki albumu, zrobiłam również tag:


Poza tym kontynuuję radosną twórczość wielkanocną - tym razem, podobnie jak Aleksandra, wzięło mnie na pisanki :) Zdjęcie marne, bo zrobione komórką, a jajo już mknie do nowej właścicielki ;)


Zrobiłam też ostatnio kilka notesów, ale w pamięci aparatu zachował się tylko jeden, w moich ulubionych brązach:



I to tyle na dzisiaj, bo... pędzę dalej ;)

3 komentarze:

  1. Piękne i baaardzo różnorodne prace!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, najbardziej podoba mi się kompozycja ostatniego notesika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Twórczo działasz :D
    Notes cudny!
    Jajo też fajne :D
    Wpis tyż :)
    Czekam na więcej :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*