sobota, 12 marca 2011

twórczo!

Dziś będzie bez zdjęcia - bo tysiąc projektów jest w trakcie i kilka rzeczy muszę jeszcze dokończyć. Chciałam tylko zapytać, czy też czujecie tę wiosenną atmosferę? Na mnie to działa tak TWÓRCZO, że aż zaczynam się bać! Myszkowanie na allegro wskazuje na zbliżający się powrót do dokupażowania, mam też w głowie kilka projektów, do których potrzebuję maszyny do szycia (jest w naprawie...) - między innymi kurczaczki i króliczki :) Czeka na mnie pięć jarów ślicznych tkanin upolowanych na ebayu! Twórczo mi, energia buzuje, budzę się do życia. Pytanie, czy uda mi się to wszystko - siebie, energię i twórcze wytwory - zmieścić na naszych 38 metrach kwadratowych ;)
Wszystkiego wiosennego Wam dziś życzę! Budźcie się, rozkwitajcie, twórzcie!




[Foto: http://photo.bikestats.eu/zdjecie,46906,krokusy-na-jasnych-bloniach-w-parku-im-jana-kasprowicza-w-szczecinie.html ]

2 komentarze:

  1. Oj tak, wiosna już za rogiem!Ja też czekam z niecierpliwością na listonosza, a rachunków razem nie zliczam, haha.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na te krokusy... uwielbiam spacery w Kasprowiczu. Owocnej pracy życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*