poniedziałek, 14 marca 2011

wędraś po raz pierwszy!

Z radością, zapałem i dużym zainteresowaniem podjęłam forumową zabawę z wędrującymi albumami w roli głównej :) Już nie mogę się doczekać, kiedy zaczniemy na dobre! Mój węrdaś jest już w drodze i wygląda tak:





Okładka to (w skrócie) Tim Holtz i dużo, dużo stemplowania. List przewodni niech pozostanie na razie sekretem - ale ogólnie w moim albumie poprosiłam skraperki o podzielenie się cytatami, tekstami, powiedzeniami, które w jakiś sposób je poruszyły, zmieniły myślenie o jakiejś sprawie, były inspirujące. Ciężko było mi wybrać te teksty, które sama chciałam oskrapować - tyyyyle ich jest... Po dłuższych rozmyślaniach zdecydowałam się na wymowny dla mnie fragment wiersza Szymborskiej - bo powtarzałam czasem te słowa jak zaklęcie.... Drugi tekst to przesycone ciepłem, wiarą i poczuciem bezpieczeństwa fragmenty mojego ulubionego psalmu - 139. Oba wpisy powstawały w sumie na szybko (to ma być zdyscyplinowana edycja! :) ), więc podejrzewam, że kiedy album do mnie wróci, trochę je jeszcze dopieszczę. A tymczasem czekam na fascynującą wędrówkę... :)









6 komentarzy:

  1. ha, pierwszy tekst z mojego ulubionego wiersza Szymborskiej, choć akurat nie te wersy goszczą u mnie najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy cytat daje do myślenia... albumik uroczy, już obmyślam wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niechaj wędruje i wraca do Ciebie bogatszy o madrość i dobra energię. Powodzenia i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wedraś, okładka cudnie romantyczna:) To czekam z radością na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka wyszła rewelacyjnie, wygląda jak gotowy papier - w pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Pięknie ozdobiona okładka. Już chodzi mi po głowie malutki pomysł...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*