środa, 27 kwietnia 2011

na pięćdziesiąte urodziny

... I po świętach :) Dojadam wielkanocne przysmaki, cieszę się słońcem, rozbudza się we mnie apetyt na wiosnę, witaminy, ruch i świeże powietrze. I na scrapowe zakupy! - gdzie tu związek i spójność? Nie wiem :) Ale ten przypływ energii szuka ujścia właśnie w taki sposób.
Jednym z jego owoców jest ta kartka - na 50 urodziny, dla mężczyzny. No i nie wiem, czy wbiłam się w męskie klimaty - chociaż ramka z wycinanki powinna mi w tym pomóc. Brakowało mi jednak czegoś w tej kartce i nie mogłam się oprzeć - dodałam kilka kwiatków. Do tego papier z kolekcji Shabby Vintage Tima Holtza - i wyszło właśnie tak :)



2 komentarze:

  1. Prosta, a zarazem elegancka. Kolorystyka nadaje lekkości takiemu jubileuszowi!Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka i stosowna :) Piękna w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*