czwartek, 7 kwietnia 2011

zapiśnik

Bardzo osobisty i cały mój - zapiśnik. Zaczęłam pisać w zwykłym zeszycie, którego okładka była zdecydowanie mało reprezentacyjna. Postanowiłam więc trochę ją podrasować ;)
Pomogły mi w tym:
- papiery z Galerii Papieru (cud miód!)
- rameczka z wycinanki
- ćwieki i stemple ze scrap.com.pl
- oraz moja świeżo naprawiona maszyna do szycia.
A jeśli komuś spodobała się czcionka, której tutaj użyłam, to podaję namiary: http://www.bittbox.com/freebies/bb-petie-boy . Prawda, że jest bardzo w stylu Tima Holtza? ;)

6 komentarzy:

  1. Wspaniały!!! Cudownie wykorzystałaś papiery z Galerii! Wszystko pięknie ze sobą współgra - aż chce się pewnie w nim pisać i pisać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudny :) I taki bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny,też lubię te papiery

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe co będzie zapisane w tak romantycznym zapiśniku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*