wtorek, 31 maja 2011

morze, nasze morze

Każde moje wakacje wyglądały podobnie - plaża, piasek, morze i... czasem słońce, czasem deszcz :) Jest takie jedno wspaniałe miejsce na polskim wybrzeżu, z którym wiążą mnie wspomnienia podobnych wakacji, spędzanych w ten sposób od czasu, kiedymiałam może ze 2 latka. Teraz odkrywam je dla mojej Gosi :) nucąc pod nosem tę samą piosenkę, która była hymnem naszej wesołej gromady:



Kolekcja papierów lemonade przywołuje podobne wspomnienia, dlatego w końcu zaczęłam scrapować na plażowo-morskie tematy. Tym razem zmierzyłam się z najnowszą mapką, proponowaną przez art-piaskownicę:








7 komentarzy:

  1. Ale świetny =] Będzie super pamiątka =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super morski scrap :) Ja już odliczam dni do urlopu...nad polskim morzem :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, fajny letni scrap! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, bardzo udany scrapik!Zazdroszczę Twojej umiejętności łączenia elementów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny scrap na pieknych morskich papierach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*