sobota, 14 maja 2011

na bieżące potrzeby :)


Ręcznie wykonane drobiazgi to dobry pomysł na mały prezent - taki od serca. Ostatnio na bieżące potrzeby :) powstała m.in. kartka dla koleżanki, odchodzącej z pracy. Ząbek wydrukowałam, wycięłam i pokryłam glossy accents, natomiast ramka to oczywiście wycinanka. Zakochałam się w tych rameczkach, są genialne! :)


Zrobiłam też mały zestaw dla koleżanki, kochającej żagle - marynarski notes (papiery Lemonade) wraz z zestawem...maseczek - bo to przydaje się zawsze i wszędzie :)



4 komentarze:

  1. Wspaniałe upominki! Nie ma to jak ręcznie robione prezenciki! Wspaniały notes!!!Cudnie wszystko połączone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw =] Będzie cudowną pamiątką =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka:) Zestaw rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*