niedziela, 1 maja 2011

na nową drogę życia

Księga gości weselnych - w końcu powstała :) Została też już wykorzystana w czasie wesela, gdzie - co najważniejsze - spodobała się zarówno młodej parze, jak i gościom. Do ozdobienia księgi wykorzystałam papiery z Galerii Papieru (choć nie tylko - to taki mały mix) oraz kilka elementów z wycinanki, między innymi czaaaaderski napis, który nadał księdze fajnego (bo indywidualnego) charakteru. Poza tym w ruch poszły:
motylkowa ramka
gałązki wiśni
oraz retro rower :)



















5 komentarzy:

  1. Piękny! Niesamowita pamiątka. Cudnie połączyłaś papiery ze sobą, no i te dodatki!Ach, żałuję, że ja nie dostałam od nikogo takiej Księgi!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się trzy strony ze zdjęciami, ich przesłane - a już pierwsza, z facetem siedzącym na murku w zestawieniu z tym tekstem jest po prostu czaderska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka ....jakoś brak mi słów. Powiem tak: Taka cudna, że sama chciałabym mieć i piszę to bez kozery:) Idealna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna księga gości :) Rewelacja i teksty trafione w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*