sobota, 14 maja 2011

whiter shade of pale...

Korzystając z chwili czasu wrzucam jeszcze najnowszego scrapa, oczywiście z Gosią w roli głównej :) Scrap zainspirowany został dwoma wyzwaniami - mapką z blogu scrapki.pl oraz wyzwaniem monochromatycznym na blogu scrappasji. Zaintrygowały mnie te zmagania kolorystyczne, postanowiłam więc stawić czoła temu zadaniu. Pracowało mi się niezwykle miło :)
Przy okazji wspomnę jeszcze, że rameczka jest z wycinanki, a wykrojnik, którego użyłam do journalingu, możecie kupić np. w scrappasji: o tu. :)


9 komentarzy:

  1. Mała pięknota =] Ślicznie, biało wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, monochromatyczna praca! Pełna uroku i jakie boskie zdjęcie! Dziękujemy za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna ta biel!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, biały scrap- śliczne zdjęcie dzieicątka :)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny scrap,a modelka prześliczna,zapraszam na candy do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny scrap. Podziwiam tym bardziej bo sama jakoś nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! jestem zachwycona! Wspaniały scrap!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*