sobota, 25 czerwca 2011

morskie klimaty

Jakoś tak ostatnio nie mogę się oderwać od morskiej tematyki... :) Żeglarskie klimaty urzekły mnie totalnie w trakcie robienia kartki na wakacyjne wyzwanie digi scrap :) Podeszłam do tematu pewnie trochę niestandardowo, ale co tam ;)





Kontynuacją morskich klimatów jest mój wpis do albumu wędrującego zatytułowanego "Moje miejsce na ziemi". Gdańsk to oczywiście piękna starówka, którą kocham, ale to również plaże, spacery i wypatrywanie białych żagli na horyzoncie. Dlatego właśnie zinterpretowałam temat właśnie w ten sposób :)




12 komentarzy:

  1. Rewelacja! Nawet węzły widzę fachowe!!!Pięknie odnajdujesz się w marynistycznej tematyce! A wpis cacuszko!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te prace,tag to prawdziwe cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite prace...
    Dziękujemy za udział w wakacyjnym wyzwaniu digi-scrap.pl
    Pozdrawiam
    jolagg

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne... niesamowite =] Karteczka boska =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace ;) bardzo klimatyczne.
    Dziękuję za udział w Naszej zabawie.
    Pozdrawiam Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis świetny a kartka - REWELACJA!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna!!! Jestem pod wrażeniem:)) Dziękuję za udział w naszej wakacyjnej zabawie.
    Kasia DT Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też ostatnio urzekły te klimaty ale jeszcze nie miałam odwagi spróbować :) A Twoja karteczka świetna :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka cudna kartka!
    Dziękujemy za udział w naszym letnim wyzwaniu
    Agnieszka DT Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, pozdrawiam Agnieszka

    dziękuję za udział w wyzwaniu digi.scrap.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka... niesamowity klimat!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu wakacyjnym na Digi-Scrap.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*