sobota, 9 lipca 2011

CANDY na dobry początek

Dzisiejszy dzień przyniósł mi dwie miłe niespodzianki.

Pierwsza to wyróżnienie mojej karteczki w wyzwaniu sklepu digi-scrap :) Serdecznie dziękuję za docenienie mojej pracy! :)





Druga wiadomość sprawia, że lekko mi na sercu, ponieważ po kilku godzinach ogromnego strachu wydarzył się piękny happy end. A w zasadzie happy początek - widziałam dzisiaj w czasie usg bijące serduszko mojego szkraba, który przyjdzie na świat w lutym przyszłego roku. Wcześniej pół nocy spędziłam na izbie przyjęć, w niepewności i lęku. Ale lęk okazał się bezpodstawny - po raz drugi zostanę mamą! I z tej okazji, na dobry początek radosnego oczekiwania, chciałabym poczęstować Was słodkościami. Wśród nich znajdziecie kilka papierów z Galerii Papieru, tekturowe cuda z Wycinanki, dwa zestawy ćwieków: soczyście czerwone i zabawowo-pantofelkowe, zestaw kwiatków z Craft Store, dwie zawieszki - rączki, trzy zestawy naklejek 3D oraz letnie, morskie stemple Rayhera.











Jak wziąć udział w CANDY?

1. Do zabawy zapraszam osoby prowadzące bloga :)
2. Proszę o umieszczenie na blogu informacji na temat CANDY - obrazka wraz z aktywnym linkiem do tej notki (najlepiej w panelu bocznym)
3. Proszę również o pozostawienie jednego komentarza pod tą notką.
4. A w niedzielę 31.07 zapraszam na losowanie :)



ZAPRASZAM :)

182 komentarze:

  1. Jeśli będziesz korzystała z Random.org to pewnie nie mam szans, bo tylko raz widziałam, żeby nr 1 został wylosowany, ale nie chcę czekać dłużej tylko właśnie w tej chwili, w tym momencie muszę napisać: gratuluję!! :) cóż za radosna nowina! trzymam kciuki, żeby wszystko układało się pięknie, a maleństwo rozwijało się zdrowo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Droga - gratuluję Wam ogromnie!To wspaniała wiadomość. Małgosia będzie rewelacyjna starszą siostrą :)No i oczywiście kartka Twoja zasłużyła na wyróżnienie, jest boska!!!
    Dzięki za candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję:)ja także trzymam kciuki i życzę zdrowia Tobie i maleństwu.
    Candy jest super i chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogroooomne gratulacje!!!! Jak najmniej lęku i jak najwięcej spokoju do spokojnego rozwiązania!!! A po candy ustawiam się w kolejce, info już u mnie na blogu w bocznym pasku. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE,takie bijące serduszko,to najpiękniejszy głos na świecie,szczęśliwego oczekiwania i rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja lecę z gratulacjami :) Aż nawet trochę zazdroszczę :) A do candy proszę mnie nie liczyć, ustępuję miejsca innym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najszczersze gratulacje przesyłam!
    To wspaniała nowina, jaką się z nami podzieliłaś. Cieszę się razem z Tobą, że wszystko jest dobrze i życzę by było tak do rozwiązania. Życzę także zdrówka dla Ciebie dla Mamusi i szczęścia noszonego pod sercem.
    Ochoczo dołączę do ekipy chcącej skosztować słodkości. Wspaniała nowina i świetne candy!

    Info. już u mnie jest (podlinkowane na pasku bocznym):http://chwilapasji.blogspot.com/
    -Pozdrawiam
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! I ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  9. straaaasznie miła okazja do świętowania, ogromne gratulacje, spokojnej ciąży - lutowe dzieciaczki są świetne :)
    gratuluję wyróżnienia, kartka świetna :)
    miło mi stanąć w kolejce po smakowitości

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:)
    Dbaj o siebie, bo teraz serca masz dwa.
    Ustawiam się dalej w kolejce po cudeńka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ustawiam się w kolejce i oczywiście gratuluję!:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla szczęśliwej mamy! Przyłączę się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!! Spokojnej ciąży życzę i oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się i ja :) i życzę zdrowych, radosnych i spokojnych 9 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci z całego serca i oczywiście się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję bo kartka cudna ;) Zapraszam do dalszej zabawy i pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry. Bardzo wielkie gratulacje! Mam nadzieję że to będzie synek ale jak Pani chce to mogę mieć nadzieję że dziewczynka. Muszę wiedzieć jak mam czarować moje kciuki to proszę dać znać. Super dodatki Pani poleca no nie można się nie zapisać no nie da się. A Pani Kachna napisała że tylko z lutego dzieci są fajne a z marca też są całkiem całkiem to polecam.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  18. haha powiem, że komentarz Kuby powalił mnie na łopatki:):) Ja trzymam kciuki, by dzieciulka zdrowo rosła i swoją małą osóbką rozjaśniała każdy dzień :):) Serdeczne gratulacje ;*:*:*
    a słodkości chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki Bogu już dobrze.. i niech tak będzie do lutego. Uważaj na siebie..
    Dobre duchy oraz modlitwę obiecuję zamiast kciuków :)

    I po słodkości staję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. he he Młoda kobieto ,ja juz bylam wylosowana przez random jako nr 1
    ja tez trzymam Kochana kciuki za Twoje maleństwo:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielkie szczęście :) Trzymam kciuki żeby Maluszek zdrowo się rozwijał!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!! A na słodkości z chęcią się zapisze i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje..Wszystkiego dobrego.I oczywiście się zapisuję..

    OdpowiedzUsuń
  24. Praca piękna i wyróżnienie zasłużone!!
    W kolejce staję i ja, czekając na wynik głosowania :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Winszuję kiełkującego maluszka w brzuszku - to musi być niesamowita radość - i zgłaszam się do zabawy ;)

    Link do candy umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie - Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przede wszystkim ogrrrooooomne gratulacje:)

    a na candy nie mogę się nie zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! I życzę zdrowia :**
    Zapisuję się. :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również gratujuję i zapisuje się na słodkości

    OdpowiedzUsuń
  29. slicznosci te cukieraski z checia sie zapisze.

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluje! życzę maleństwu dużo sił i spokoju, a mamusi spokojnej ciąży.

    zapisuje się na słodkości i przy okazji zapraszam do mnie na stempelkowe.

    wytworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje!!! To wspaniała wiadomość. Życzę zdrówka i wspaniałych najbliższych miesięcy...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje:) zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję podwójnie :* życzę Ci dużo zdrówka i samych pogodnych dni przez kolejne miesiące!

    OdpowiedzUsuń
  34. super słodkości, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielkie GRATULACJE !!!!!! Ja również ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. moje gratulacje!
    z przyjemnością ustawiam się do kolejki,dobrze,że nie musimy czekać na losowanie do lutego:D
    pozdrawiam i zapraszam na moje cukierasy!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję!!

    I ustawiam się w kolejce z a tym mniamuśmym candy,może tutaj będę miała więcej szczęścia :)
    http://kartki-ajec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje dla Mamy !!! i oczywiście nie mogę sobie odmówić radości udziału w tym Candy :)
    Zapraszam również do udziału w moim Czereśniowym Candy

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj :) Cudowna wiadomość :) Wyobrażam sobie Waszą radość :)
    Gratuluję serdecznie i spokojnej ciąży zyczę :) Dobrze, że końcówka zimą wypada, nie przemęczą Cię upały :)

    Ja bloga scrapowego jakoś nie załozym w dalszym ciągu, ale posiadam kulinarny, choć w ostatnim czasie scrapy wypełniają najwięcej mojego czasu. Tam też umieszczę informację o Twoim cudownym candy na który mam ogromny apetyt ;)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Monsai

    OdpowiedzUsuń
  40. Dopisuję się i ja do listy po słodkości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  41. Serdeczne gratulacje!
    Uczczę to zapisując się na Twoje candy :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moje rozdawnictwo,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  42. super!!! zapisuję się na smakołyki :)
    zapraszam do mnie: http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja składam gratulacje,
    życzę samych radosnych dni w oczekiwaniu na maluszka :)
    oczywiście po słodkości tez się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Serdeczne gratulacje!!! Duzo zdrowia i odpoczynku! Rowniez sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. O jejku.. serdecznie gratuluję!! :)
    No i po słodkości staję w kolejeczce.. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie ustawię się w kolejce
    I wielkie gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję serdecznie :)
    Wspaniały powód do świętowanie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się!
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/7023461/candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. no to faktycznie same wspaniałe wiadomości....gratuluję!:)
    ustawiam się w kolejce czekając na losowanie:)....
    ps: a do tego dołożysz coś przez siebie zrobionego??.....plisssss:)

    pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się! :)

    Link do mojej notce o candy:
    http://carolka88.pinger.pl/m/7027747/candy-u-zuzankowe-czary

    Karusiowe Twory

    OdpowiedzUsuń
  51. What a lovely candy, dear! Thank you a LOT for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Congrats, dear!
    Thanks for offering such fabulous blog candy. I posted your treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/
    with best wishes from the country of smiles

    OdpowiedzUsuń
  53. e-mail: kate7@buziaczek.pl

    info o konkursie wraz ze zdjęciem oraz polecany blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com :)

    zapraszam również do mnie na ROZDANIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. gratuluję i na candy z przyjemnością się zapisuję ..ale się zrymowało info na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje wielkie!! Zgłaszam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  56. gratulacje!!! z chęcią się na cukierasy zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje ogromniaste:D ... Ja to wiem kiedy z urlopu wrócić .. takie słodkości, ustawiam się koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluje!!! zapisuje sie na slodkosci:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratki! Zgłaszam się! ;) A tu jest adres notki -
    http://lovestarsgirl.pinger.pl/m/7043362

    OdpowiedzUsuń
  60. Zuzanko, życzę radosnego czasu oczekiwania, bez lęków i niepokojów. Chętnie wezmę udział w słodkiej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego!:) Zapisuję się także na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  62. To gratulacje :) i oczywiście piszę się na candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. No to podwójnie gratuluję :* Oczywiście że się zgłaszam na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dopisuję się!:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ustawiam sie w kolejce i pozdrawiam!!!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. gratulacje!
    a spoza blogspota można?

    jeśli można, ja się chętnie zgłoszę do kolejki po te cuda!
    a to link do posta o candy :)

    http://decoart.pinger.pl/m/7055620/candy-u-zuzankowe-czary-d

    dziekuję, eweLinka

    decoart.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    i am new follower
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. a więc... zapisuję się i czekam na wyniki z niecierpliwością...

    OdpowiedzUsuń
  69. http://nosafesecrets.blogspot.com/ no to ja też się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję,wspaniała wiadomość,życzę zdrówka i spokojnej ciąży :) a na słodkości z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję! :)
    Piękności rozdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Dołączam do gratulacji i staję w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję z całego serca i trzymam kciuki, by ciąża przebiegała bez problemów. Ach, nie mogę się doczekać, gdy ja będę mogła taką notkę u siebie napisać.

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się! :)
    Link: http://annaklonowska.blogspot.com/2011/07/adnie.html#comments
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  75. Serdeczne garatulacje przede wszystkim z okazji ponownego zostania mamą! Życzę Ci bezproblemowego rozwiązania. Na cadny ochoczo się zapisuję i ustawiam w kolejce. A przy okazji zapraszam na cukierki do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulacje.Oby to były ostatnie kłopoty i zmartwienia.Zapisuję się do candy,choć kolejka długa.
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. ...i ja się zapisuję, bo mam ogromną ochotę na te słodkości :) ...i nie zapominam o o życzeniach spokojnej, bezproblemowej i radosnej ciąży z cudnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  78. moje gratulacje na candy tez sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję:-) Super candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  80. gratuluje fasolki :) mój synek urodził się dokładnie rok przed opublikowaniem przez Ciebie posta i z tęsknotą myśle, o tym, jaki był maleńki. ale teraz też jest super. mnostwo pieknych chwil przed Toba. a na candy chetnie sie skusze? moze chociaz raz mi sie poszczesci?

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję !!!
    Z przyjemnością wezmę udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulacje dla mamy! :)
    Z chęcią staję w kolejce po te ślicznotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gartulacje! ;)
    Oczywiście grzecznie staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Przede wszystkim gratuluję najcudowniejszego, błogosławionego stanu! Życzę spokojnego, radosnego i zdrowego oczekiwania oraz szczęśliwego rozwiązania.
    Ustawiam się w kolejce po słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale długa kolejka, ale może tym razem się uda! Staję w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się do Candy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję,taka fasolka to cudny powód na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratuluję!
    Z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Cuuudne, ustawiam się grzecznie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się i gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo, bardzo gratuluję! I ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  94. Zapisuje się z nadzieją. Dopiero zaczynam swoją przygodę ze scrapkami, więc takie przydasie znacznie podratowałyby mój warsztat.
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tej cudnej małej istotki pod serduszkiem. Zapraszam w odwiedziny do mnie , już niedługo i ja ogłoszę candy http://wariacjeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Serdecznie gratuluję ziarenka! :D :** Oby szczęśliwie i zdrowo przyszło na świat!
    I zapisuję się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratulacje!!!:):):) to cudowna wiadomość:):) i ja zapisuję się na candy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja także gratuluje!!! No i oczywiście pisze się na candy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  98. Może 100-tka przyniesie m szczęście? :)
    Pozdrawiam i staję w kolejce. Zapraszam też na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo się cieszę razem z tobą bo wiem jaka to radość zobaczyć bijące serduszko ;)
    Życzę spokojnego oczekiwania :*
    I zapisuję się z przyjemnością na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  100. bardzo serdecznie gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. Zdrówka przez całą ciążę życzę Tobie i Twojej Kruszynce a na to cudne Candy z przyjemnością i nadzieją się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  102. Oh ile słodkości :) ja także się zapisuję :) i trzymam kciuki za Ciebie i maleństwo :) Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  103. Ooooooo, nie zmieściłam się w pierwszej setce! Gratuluję wspaniałej nowiny, życzę zdrówka i samych spokojnych nocy, bez niepewności i lęku oraz nieustannej i sprzyjającej weny!

    OdpowiedzUsuń
  104. Ależ długaśna kolejka ale i tak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  105. GRATULUJĘ I STAJĘ W KOLEJCE DŁUGIEJ...
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  106. gratulacje. staję w kolejce i pozdrawiam z długiego ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  107. witam, nie moze mnie tu zabraknac:) gratuluje wygranej a przedewszystkim gratuluje tego malutkiego groszka lub fasolki:)))

    OdpowiedzUsuń
  108. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Ze spokojem i bez nerwów pielęgnuj swoją fasolkę, serdeczne gratulacje! chętnie poświętuję na tę okoliczność

    OdpowiedzUsuń
  110. Z całego serca gratuluję!!!
    I zapisuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Chętnie ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Moje ogromne gratulacje!!!!Gratuluję i życzę zdrowego małego bobaska!!!!
    obrazek z linkiem na blogu
    http://iwonakra3.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  113. Też spróbuję szczęścia :) http://longredthread.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Ogromne gratulacje i dużo zdrówka!! Z przyjemnością się piszę na candy i pozdrawiam serdecznie z tarasu :))

    OdpowiedzUsuń
  115. Kolejka oj długa długa...
    Ale spróbuję szczęścia i się wpisuję:)
    Pozdrawiam i czekam
    cierpliwie do losowania

    OdpowiedzUsuń
  116. No to hop. Też stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Z przyjemnością sie zapisuję )

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratulacje :) i kolejnych sukcesów
    Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję i ustawiam się po słodkości. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  120. Gratuluję i spokojnej ciąży życzę, oczywiście zapisując się w kojce po te pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  121. Odpoczywaj, relaksuj się i skrapuj. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i twoich dzieci.
    Przyłączam się do zabawy.
    Agnieszka z Odstresowni

    OdpowiedzUsuń
  122. Moje gratulacje - ja też mam dwa szkraby - no już ciut wyrośnięte;) ale dwa to fajna liczba. Kolejeczka po twoje cuda jest dość długa, ale może się uda:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój blog gdzie wkrótce ogłoszę następne Candy.
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. To mój pierwszy udział w Candy i może będzie szczęśliwy, bloga mam od paru dni ;) pozdrawiam i gratuluję sukcesów w życiu prywatnym ;)

    http://dotkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Gratulację dziecko to skarb !!!!
    Życzę dużo zdrówka dla całej rodzinki.
    ustawiam się również w tej długaśnej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  125. Moje serdeczne gratulacje :).

    Na candy chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  126. Gratulacje!!!
    I mnie tez na tej długiej liście nie może zabraknąć;-)

    OdpowiedzUsuń
  127. Po prostu gratulacje!! Niech Ci się dzieciątko rozwija dobrze i jak trudno się zaczęło, niech się dobrze skończy. Błogosławieństwa Bożego życzę...

    OdpowiedzUsuń
  128. Gratulacje serdeczne i uściski!!!A piękne candy to chętnie się ustawiam w tej długaśnej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  129. Chętnie się ustawię w kolejeczce po takie piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Moje gratulacje! Pomyślnego oczekiwania na dzidzię ;)

    i chętnie zapisuje się na te pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. Gratuluję:-) i zapisuję się na te pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  132. gratulację! chętnie będę świętować z Tobą ciesząc się z tych słodkości ;) http://szafranowetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Wow, jak cudnie to opisałaś. Piękna wiadomość. Gratuluję i życze zdrówka nowej istotce.
    Sama zapisuję się na candy. 30 -mamy rocznicę ślubu, więc może mi się poszczęści ;o))
    Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  134. Gratuluję dobrej nowiny :) Na candy zapisuję się chętnie, takie jest kuszące :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Gratuluję dobrej nowiny i życzę beztroskiego oczekiwania na dzidziusia. Chętnie zapisuję się na candy i grzeczniutko czekam w kolejce:) Pozdrawiam http//szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Gratuluje i zapisuje sie na slodkie candy

    OdpowiedzUsuń
  137. Gratuluję z całego serca :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Gratuluję i zgłaszam swój udział w tym przebogatym Candy. Śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratuluję i życzę sobie takiego samego szczęścia:) A do kolejki po słodkości ustawiam się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  140. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  141. Gratuluję i z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy słodkości

    OdpowiedzUsuń
  142. Gratuluję i ustawiam się po słodkości!

    www.theworldofursula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. oczywiście gratulacje ! ;*
    ustawiam się do kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. Gratulacje,takie bijące serduszko,to najpiękniejszy głos na świecie,szczęśliwego oczekiwania i rozwiązania =o)

    OdpowiedzUsuń
  145. Obiema ręcami zapisuję się na te cukierasy:)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://madziorkowepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Witam nową koleżankę, trafiłam właśnie przez Candy do Ciebie i zostanę na wieki hehe :-) Kobietko wielkie, przeogromne gratulację i dużo zdrówka dla was obojga! A i oczywiscie jako ostatnia jak narazie ustawiam się w kolejce po cukieraski! Ja dopiero zaczynam swoja przygode z blogiem (wersja robocza) ale z takimi inspiratorkami kto wie może rozwine skrzydła?

    OdpowiedzUsuń
  147. Jak miło trafić na takiego bloga calkiem przypadkiem :) gdyby nie Candy pewnie nie udałoby mi się Ciebie odwiedzić !
    Gratuluje takiej nowiny, ciąża to cudowny okres, czasem tęsknie za kopaniem po brzuchu :)
    pozdrawiam
    ewka

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratuluję wspaniałej nowiny i życzę wszelkiej pomyślności :-)
    choć kolejeczka dłuuga ale ustawie się grzecznie i zobaczymy ...
    banerek na moim drugim blogu http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  149. Gratuluję z całego serca i życzę radości, spokoju, pomyślności! :)
    A i oczywiście zapisuję się do rozdawnictwa ;)
    Pozdrawiam!

    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Gratuluję i razem z Tobą dzielę radość z oczekiwania na dzidziusia. Mi do porodu zostało już niewiele.Grzecznie zapisuję się do zabawy...
    monia0083.blox.pl
    Info w pasku bocznym ale bez zdjęcia (bo nie umiem wstawić:()
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  151. świetna wiadomość, życzę zdrowia (Wam) i zapisuję się w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  152. gratuluję obu niespodzianek !!! zwłaszcza tej drugiej i życzę radosnego i bezstresowego oczekiwania na Maleństwo :) i hops wskakuję do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  153. Gratulacje dla przyszłych rodziców!
    Chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  154. Gratulacje!
    Też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Moje gratulacje!
    Przy okazji z chęcią ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  157. Gratuluję serdecznie! Niech się dzieciątko prawidłowo rozwija!
    Zajrzałam tu przypadkowo, ale bardzo mi się podoba. Lubię candy,więc się zapisuję.
    http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Hi dear! What a lovely blog and a wonderful candy! Your work is really marvelous! It's so inspirational. I'm in love with the handmades.I've posted your sweet candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Spreading your sweet news there. Thanks so much for this lovely chance! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  159. Serdecznie gratuluje dzidziuni!!!
    Z chcecia sie pisze i zapraszam do mnie: http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  160. ustawiam sie i ja w kolejce :)
    http://kacik-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Gratuluję i życzę szczęścia. Zapisuję się w kolejce, chociaż dopiero rozpoczynam przygodę z blogiem i pojęcie o linkach mam mgliste. Mój blog ewinkowecięcie-gięcie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  162. Serdecznie gratuluję i życzę bezstresowej ciąży i szczęśliwego rozwiązania :)

    I oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  163. Also I sign up for these super candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Gratuluje !I zapisuje się z przyjemnością.Takie piękne słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  165. Gratulacje :*
    I dzięki za możliwość wzięcia udziału w rozdaniu! Zgłaszam się, info o candy dodałam w panelu jak i w notce http://whatshesdone.blogspot.com/2011/07/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  166. Wonderful and lovely candy, dear!
    Thank you a lot for a chance to win!
    http://tittyscrap.blogspot.com/

    hugs
    Timi

    OdpowiedzUsuń
  167. Ale smaczności! Też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Co za piękna wiadomość :) Gratuluję !!! Może i mnie się poszczęści w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Gratuluję i troszkę zazdroszczę... Pozdrawiam cieplutko ustawiając się na końcu kolejki.. Może zdążę..

    OdpowiedzUsuń
  170. Serdeczne gratulacje, życzę dużo zdrówka i wiele szczęścia :)
    i cichutko ustawiam się w kolejeczce... :) mam nadzieję, że się jeszcze załapię...

    OdpowiedzUsuń
  171. Na ostatnią chwilę ale również staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  172. staje w kolejce po te słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  173. Gratulacje! Niech rośnie zdrowo :)

    Oczywiście, dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Gratulacje!!!!
    Ja też się ustawiam po cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  175. www.lienchenswelt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*