czwartek, 14 lipca 2011

ciążowo


Dziękuję Wam wszystkim za tyle ciepłych słów napisanych pod ostatnim postem!

Młoda Kobieto, postaram się tym razem zdać się na łapki Gosi- może ona wylosuje szczęśliwy numerek :)
Kubo, dziękuję za fantastyczne podejście do tematu :) A wiesz, że jeśli będę miała synka, to będzie nosił takie imię jak Ty? :)
Margo, viva, mikilukasza i wszystkim absolutnie bez wyjątku (bo wymieniać mogłabym do końca tej strony) - dziękuję za słowa wsparcia!

A dzisiaj - tematycznie. Albumik ciążowy chciałam zrobić już od dłuższego czasu, ot tak dla zabawy i w ramach projektowania dla wycinanki - bo to właśnie z tego źródła pochodzi baza, stempelki oraz wszystkie tekturowe dodatki. Papiery to tootalny misz- masz i miało być w sumie neutralnie, a wyszło chyba chłopięco. Może tak miało być? :) W każdym razie albumik powoli wypełniam... :)
















17 komentarzy:

  1. ulallalalla :)
    Albumik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny albumik :) Oj to Majka gratuluję Wam serdecznie :) Dużo zdrówka życzę Tobie i Maleństwu i wspaniałych chwil bycia w pakiecie :)
    Album będzie niesamowitą pamiątką, a że chłopięcy, może taki ma być :) Ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały album! I do tego wszystkiego Twój osobisty!!Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. wymarzona pamiątka taki album... :) jest piękny, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój osobisty? Gratuluję!!!
    Albumik jest śliczny :) Fajne śpioszki dyndają na sznureczku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały albumik. Maleństwo jak podrośnie będzie z dumą oglądać to, co przygotowała dla niego jego zdolna mamusia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny i ile detali w nim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny i w tej chwili jak najbardziej "przydatny".
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Такой милый альбомчик! Чудесная бумага просто праздник для души и понравились ваши милые детальки, сразу видно что ждешь беби мальчика! Потрясающе красиво.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja z tego wszystkiego zapomniałam pogratulować:) Cudowna wiadomość, będziemy Wam kibicować:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny albumik. Już sama okładka bardzo zachęca do zerknięcia :] i fajnie, że się już zapełnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, a po wypełnieniu będzie jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba albumik i sam pomysł. Mnie już te szczęśliwe nie spotkają ( mam je już baaardzo dawno za sobą), ale jak tylko moja córka przekaże mi radosną nowinę, przystąpię do działania i zrobię im taki albumik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*