niedziela, 31 lipca 2011

słodkości rozdane! :)

Po całych czterech dniach urlopu - wróciłam :) Dopiero teraz, po rozpakowaniu bambetli i ogarnięciu bałaganu, znalazłam chwilę na tę miłą czynność, jaką jest losowanie. Tym razem postanowiłam wziąć wszystko w swoje ręce, tradycyjnie - co oznaczało nawiązanie bliskiej współpracy z nożyczkami na ładnych parę chwil. I w tym miejscu chciałabym podziękować wszystkim, którzy tak licznie wzięli udział w candy! Dziękuję za przyłączenie się do zabawy i za tyle ciepłych słów i przemiłych komentarzy!

A teraz czas na mini reportaż z moich dzisiejszych poczynań :) Wszystko przebiegło oczywiście pod nadzorem komisji do spraw gier losowych i tak dalej ;)


a słodycze wędrują do...



GRATULUJĘ! Agnieszko, proszę Cię bardzo o kontakt na maila (ajriszmanka@wp.pl) i podanie adresu do wysyłki. Mam nadzieję, że słodkości będą dla Ciebie przyjemną niespodzianką i motorem do twórczego działania :)

14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Agnieszki i dziekuje za zabawe, zapraszam tez na moje mini Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i zapraszam na Deszczowe Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hura! Hura! Hura! Pierwszy raz coś wygrałam! Dzięki, dzięki, dzięki! Straaaasznie się cieszę :-)i baaardzo dziękuję!
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulations to the winner and to you, dear, for the lovely candy! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszce gratuluję wygranej:)
    A Tobie Zuzanko życzę radosnego oczekiwania na dzieciątko i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Dziękuję za wspaniałą zabawę i życzę zdrowia przyszłej Mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje:)
    DZiękuję za zabawę i zapraszam do mnie na słodycze:)
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/07/10tys-odwiedzin-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry. Moje wielkie gratulacje! Ja wiedziałem że nie mam szczęścia w losowaniach ale dzięki temu mogłem się tu trochę porozglądać. Dziękuję za te emocje z czekania i te inne z oglądania Pani bloga.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!I ja pragnę Ciebie Zuzanko zaprosić po wyróżnienie
    http://margowo.blogspot.com/2011/08/ptaszorki-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  12. odstresowanej gratuluję a Tobie bardzo dziękuję za zabawę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś dostałam przesyłkę, pięknie dziękuję! Sprawiła mi ona mnnnóstwo radości.
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*