poniedziałek, 18 lipca 2011

z trochę innej bajki

Wyjechałam na weekend pooddychać wiejskim powietrzem. Oczywiście w czasie wolnym chciałam zrealizować chociaż część z wielu pomysłów, które ostatnio pojawiają się w głowie. Niestety, gdybym miała pakować przydasie scrapowe, musiałabym zamówić przyczepkę... Wrzuciłam więc do plecaka kilka farb i serwetek i zarządziłam powrót do eksperymentów na polu decoupage :) To dobry kierunek, biorąc pod uwagę to, że niedługo będę mogła meblować nasze nowe gniazdko - a diabeł tkwi w szczegółach, więc te właśnie zamierzam dekupażowo dopieszczać :) Na początek - czekoladowy wieszaczek:



Postanowiłam też nadać nowe oblicze zdezelowanej ;) szczotce do włosów, która przed moją ingerencją wyglądała o tak:



a ja nadałam jej nieco bardziej morskiego, wakacyjnego charakteru:




Nad wieloma szczegółami muszę jeszcze popracować - ot chociażby nad tym, że mi się serwetka roluje w trakcie przyklejania. Albo że maźnięcia pędzla są za bardzo wyraźne :) Ale ogólnie cieszę się, że można czasem zrobić coś z niczego - jestem właśnie w trakcie ozdabiania dwóch puszek, które na razie wyglądają średnio atrakcyjnie, ale już niedługo - mam nadzieję - będą fajnym akcentem w mojej kuchni. I tylko nie wiem teraz, czy siadać do serwetek czy do scrapa - ech, dyyylematy :)

12 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło ! Szczególnie szczotka. A co do maźnięć pedzla, może delikatnie papierem ściernym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tutaj kolejne ukryte talenty!
    jak dobrze, że nimi się dzielisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!Świetne pomysły. Fajnie, że próbujesz nowych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten problem z serwetkami. Mam tylko nadzieję, że to kwestia wprawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieszaczek przedni =]
    A i szczotka ma moje ulubione kolory =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace wyglądają ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieszaczek pasowałby do mojej nowej kuchni :) Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta wakacyjna szczotka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystko. Zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladowy wieszaczek bombowy, super pomysł :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszło! Super wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*