poniedziałek, 29 sierpnia 2011

i kolejne wyzwanie :)

Wyzwania są wciągające! Dzisiejszemu nie byłam w stanie się oprzeć - znowu na stronie The Shabby Tea Room. Tym razem pracę mają zainspirować kamienie odpowiadające miesiącowi naszego urodzenia.



Ciekawa koncepcja ;) Jako grudniowemu ludkowi, w spadku przypadł mi błękit (Blue Zircon). Papiery UHK i szyld z wycinanki sprawiły, że karteczka powstała dosłownie w pół godziny. Burza mózgów, pełnia twórczej energii i paluchy brudne od kleju i tuszu - to lubię, to lubię... :)










13 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie. Fajne wyzwanie może i ja spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor urodzinowy :)
    i cudowna karteczka! bardzo podoba mi kształt :)

    zapraszam do siebie na candy urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca! Trafił Ci się fajny kolorek, mój mnie odstraszył, hihi. Widzę ręcznie zrobiony kwiatek - bardzo mi sie podoba!Mam nadzieje, że jak w pracy troche ochłonie papierologia to może jakieś spotkanko scrapowe? Byłaby szansa na podotykanie Twojego brzuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Margo, koniecznie! Ostatnio właśnie myślałam o tym, że strasznie dawno się nie widziałyśmy w scrapowym gronie :) trzeba będzie to nadrobić jak tylko będziesz miała chwilę oddechu w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful card!!! The flowers are gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze Ci w błękicie:) Kartka cud, miód i orzeszki choć wcale nie za słodka - taka...Twoja i grudniowa:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie sobie poradziłaś z tym kolorem. Powstała romantyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka!!!
    Świetna forma :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie pasuje do "Twojego" kamienia :)

    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. BEAUTIFUL! Great flowers! Thanks so much for joining us at THE SHABBY TEA ROOM ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a gorgeous card! Thanks so much for sharing your lovely creation with the Shabby Tea Room this week!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka i kolory !! moje ulubione. Zapraszam do siebie !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*