poniedziałek, 8 sierpnia 2011

scraplift i decou-próby

Nie mogłam przejść obojętnie obok sierpniowego scrapliftu na forum scrappassion :) Praca Oliwiaen jest fantastyczna, a zdjęcia Gośki sprzed roku aż prosiły się o podobną oprawę. Zaszalałam z kolorami, to fakt - ale kwiatowa tematyka w pewnym stopniu to wymusiła, poza tym chciałam w końcu wykorzystać wiosenne papiery Primy, które dostałam w prezencie, a na które przez długi czas nie miałam pomysłu. I powstało coś takiego:





Podejmuję tez kolejne próby dekupażowania ;) Na razie ćwiczę na grubych, tekturowych pudełkach (również tych po butach)- tutaj w klimacie kuchennym (chociaż jest to jeszcze półprodukt, bo muszę ozdobić wnętrze pudełka i trochę je postarzyć):



A do kompletu - kogutkowa donica. Reszta na razie schnie na słoneczku, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! :*