piątek, 26 sierpnia 2011

sweet and shabby...

Skusiłam się na wyzwanie w The Shabby Tea Room :) Wprawdzie kolory nie do końca są "moje" (brzoskwinia? eee nie bardzo), ale miałam ogromną ochotę na stworzenie czegoś w tym klimacie. Największym wyzwaniem dla mnie było własnoręczne wykonanie kwiatków, ech, daleko mi jeszcze do opanowania tej umiejętności... Ale zrobiłam, co się dało, znajdując jednocześnie pomysł na cudną klatkę z wycinanki, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)






9 komentarzy:

  1. W takiej klatce też bym się zakochała...oczywiście będąc na zewnątrz tejże... Kartka piękna:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka! Świetnie poradziłaś sobie z ręcznie robionymi kwiatkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka :) A i kwiatki bardzo udane :) mmmm....cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning card, love the bird cage.
    Cindy
    nindys-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, fantastyczne kolory i kompozycja - bardzo delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful image and papers! Thanks for joining us at The Tea Room this week ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous card! The collage with the bird cage is amazing. Thanks for sharing this with the Shabby Tea Room!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*