sobota, 6 sierpnia 2011

zielono mi :)

Siedzę sobie leniwie, sącząc lemoniadę i obmyślając scrapa - kocham w taki sposób spędzać czas! :) Ostatnio rzadko korzystałam z takich chwili relaksu, więc tym bardziej cieszę się z tej małej odskoczni. A obok mnie czekają już papierki i zdjęcia i mam nadzieję, że w końcu twórczo zaszaleję.

W międzyczasie chciałabym serdecznie podziękować Agnieszce i Margo za wyróżnienie, które od nich otrzymałam - dziękuję! To bardzo miły gest :) Mam nadzieję, że będę mogła się kiedyś równie miło odwdzięczyć :)



Przy okazji wrzucam też fotki dwóch ostatnich prac, w których zaczarowały mnie papiery UHK, zielone, szmaragdowe jak Irlandia (tak mi się jakoś kojarzą, bajkowo trochę). Jest to kartka-folder, którą zrobiłam dla mojej siostry i której powstawanie można trochę dokładnie prześledzić na blogu Wycinanki:





Wczoraj ozdobiłam również mini-ramkę, odświeżając nieco wakacyjne klimaty sprzed roku. Ramka jest równie zielona :)


2 komentarze:

  1. Już podejrzałam Twój kursik na kartkę folder i niezmiernie mi się spodobała! Fajny pomysł i ten papier faktycznie magiczny! Rameczka równie cudowna, zwłaszcza, ze Małgosia to wdzięczna modelka!Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest boska! Bardzo w klimatach, które uwielbiam :) I lubię zielony kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*