piątek, 14 października 2011

czekamy na... Święta :)

Oj czekamy. Tak naprawdę prezentów wypatruję już od sierpnia i powoli zbieram po sklepach i internetach drobiazgi, które ucieszą moich bliskich. Odliczanie do Świąt zaczynam zazwyczaj po koniec listopada, ale w tym roku zaczęło się to trochę wcześniej za sprawą konkursu Świata Pasji, ogłoszonego na forum scrappassion. Jest to konkurs na kalendarz adwentowy. Początkowo uznałam, że zadanie zakładające wykonanie pudełeczek na słodkości przewyższa moje możliwości - robiąc pudełka, zawsze kleję krzywulce ;) Ale postanowiłam spróbować, bo taki kalendarz dla mojej Gosi to rzecz całkowicie niepowtarzalna, zupełnie z innej beczki niż sprzedawane w marketach tekturowe kolorowe potworki z masą czekoladopodobną w środku... A po próbie generalnej okazało się, że w nowy wnętrzach naszego domostwa, kalendarz prezentuje się całkiem całkiem.... :)











P.S. W klimacie świątecznym... fantastyczne candy:

9 komentarzy:

  1. Ojej jaki cudny, a ile musiałaś pracy włożyć w to dzieło! Jestem pod wrażeniem pudełeczek - są równiutkie. Ja mam tylko koncepcję prezentów, ale w tym roku muszę się zebrać wcześniej z pewnego ważnego POWODU, który noszę pod sercem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa Agnieszko, cudownie!! Święta będą zatem podwójnie radosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ u Ciebie już świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie sie prezentuje! Wiem ile to Ci czasu pochlonelo - BYLO WARTO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki kalendarz, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa, jaki piękny!! Coś czuję, że masz duże szanse na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kalendarz prezentuje sie nawet lepiej niz "calkiem, calkiem" ;)
    powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kalendarz :) Oj to Gosia będzie zachwycona, tyle słodkości się zmieści :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*