sobota, 8 października 2011

reAktywacja :)

Jestem - po długiej przerwie. W międzyczasie zmieniłam miejsce zamieszkania z szarego bloku w środku miasta na mały domek na samym końcu małej wioski. Zapakowałam i rozpakowałam niezliczone ilości kartonów i worków, nauczyłam się jeździć samochodem (bo jakoś trzeba z wioski do pracy dojeżdżać) i rozsmakowałam się w leniwie spędzanych - na kanapie z kubkiem herbaty - jesiennych wieczorach.
Przydasie udało mi się w końcu zebrać mniej więcej w jednym miejscu w domu i powoli, w wolnych chwilach dłubałam w papierzyskach. Powstały wesołe zaproszenia na zbliżającą się imprezę z okazji urodzin Gosi i jednocześnie parapetówkę. Wykorzystałam w nich jeden z nowych digi stempelków z Wycinanki i papiery z ILS.







Pracuję również nad ślubnym albumem - czasu zostało niestety niewiele, ale mam nadzieję, że dam radę, zwłaszcza że zostało mi właściwie naklejenie już ozdobionych stron na karty bazy. Amber ILS ma to do siebie, nie sam w sobie wygląda bardzo elegancko i niewiele trzeba do niego dodawać... Tutaj mała zajawka - okładka z wycinankową ramką w roli głównej :)



Poza tym, gdy tylko poczuję natchnienie, siadam do projektu o zdecydowanie największych do tej pory gabarytach. Ledwo mieszczę się z nim na stole, a i to wymaga czasem dużego sprytu i gimnastykowania się. Ale o tym w stosownym czasie i kto wie, może już dzisiaj uda mi się ruszyć z pracą do przodu? Potrzeba tylko odpowiednio dużego kubka z porcją aromatycznego earl greya... :)

5 komentarzy:

  1. fajne te zaproszenia :) Nie mogę się doczekać aż zobaczę środek albumu... i to coś o czym nie wiem, ale co jest duże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zaproszenia, a album zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jaka piękna reaktywacja :) Czekam na środek albumu i resztę zapowiadanych niespodzianek :)
    o i gratuluję domku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace!!!
    Cudne radosne kolory :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne te zaproszenia!
    Pewnie w cudownym miejscu teraz mieszkasz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*