piątek, 28 października 2011

słodkości do schrupania

Wczoraj chrupałam o takie:

cynamonowe bułeczki z bloga http://mojewypieki.blox.pl :) Pyszne, fantastycznie pachnące, cudownie mięciutkie i zdecydowanie pasujące do jesiennych wieczorów :)

A dzisiaj stwierdziłam, że słodyczami trzeba się dzielić, więc chyba znowu czas na CANDY. Takie słodkie rozdawnictwo jest chyba wciągające :) chociaż tym razem chciałam Wam zaproponować coś zdecydowanie bardziej handmadowego, bo scrapowych przydasi jest symboliczna garstka.



Trochę bożonarodzeniowych drobiazgów (tekturowych i papierowych), koronka i pozytywny, świąteczny stempelek - wszystko to w jednym z ostatnio uszytych, ozdobionych decoupagowo woreczków.





Do kompletu torebeczka z reniferem - do powieszenia na wieszaku, na tej samej zasadzie jak w poprzednim poście. I do przechowywanie świątecznych kartek, gazet, a może przydasi? Kto wie :) I ostatni drobiazg - notes, który powstał w wyniku ostatnich twórczych zmagań (a przy okazji wspomnę, że zembossowana rameczka pochodzi z wycinanki :) )









Jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć renifera wraz z jego drużyną - zasady są znane:
1. proszę o pozostawienie pod tą notką jednego komentarza
2. proszę również o umieszczenie na swoim blogu informacji o candy, wraz ze zdjęciem i aktywnym linkiem do tej notki
3. a zabawa trwa do 24.11.2011 (losowanie dzień później)

104 komentarze:

  1. Bułeczki wyglądają bardzo apetycznie, może też dziś je spróbuję.
    A co to za cudowności :) reniferowa torba jest super :) A od notesów jestem uzależniona. Oczywiście, ze chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że po śniadaniu jestem bo chyba bym się zaśliniła na maxa:D super cukierki rozdajesz, banerek już w pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie fajne
    Już lecę zamieścić u siebie banerek

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniferowi będzie bardzo dobrze u mnie w nowym domku, dlatego nie może mnie zabraknąć w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne cukiereczki, oczywiście się dopisuję do listy chętnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Renifer lubi śnieg...dużo śniegu....a tego zawsze zimą u mnie pod dostatkiem, no i do lasu blisko...
    Z chęcią się nim zaopiekuję :)

    A bułeczki...są niezwykle apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho ho, świetne candy! Ustawiam się w kolejce, info już na blogu: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne candy, zapisuję się i ja :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. renifery przygarniam w każdej ilości =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuje się i ja:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow jak mi zapachnialo buleczkami a na candy sie pisze choc pewnie i tak nie bede miec szczescia, ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bułeczki wyglądają smakowicie...:)

    a słodkości urocze.

    pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się po takie słodkości:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się i ja, cudne te ręczne robótki wszelakie, chętnie bym się nimi zaopiekowała i podziwiała z bliska:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przygotowałaś niezwykłe słodkości i te do zjedzenia i te do wygrania:)
    Po jedne z nich ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam ciepło:)
    Moniś-ka.

    OdpowiedzUsuń
  16. :) ile pięknych cukierasów :)
    i ja się zapisuję
    i zapraszam do swojego candy ;)
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach jakie cukierasy! Mmm...;)
    A co mi tam zapisuję sie!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne fanty!!! Więc i ja się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest przeeeeecudna.... proszę - mnie wylosuj!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne cukierasy, ustawiam sie po nie w kolejce:-)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę ustawić się w tej kolejce :) Cuda stworzyłaś i jeszcze losowanie w dniu moich urodzin :) Moża akurat się uda :)
    Fajnie, że dzięki candy można trafić do tylu ciekawych i wcześniej nieznanych miejsc.
    Pozdrawiam i zapraszam także na candy u mnie :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja staję w tej przemiłej kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. torebeczka z reniferem zabójcza :) zapisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  24. super rzeczy :> oczywiście ustawiam sie w kolejce :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne słodycze!
    Chętnie zaopiekuję się reniferem i spółką!;-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętna po takiego cukierasa ^^

    zapraszam też do mnie na candy
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja rónież sie z ogromna ochota zapisuje i zaprawszm do mnie
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Stanę w kolejce z wielką chęcią :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. ja chce , ja chce!
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe candy! Chętnie przygarnę:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałości! chętnie przygarnę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. renifer jest cudny bardzo chętnie znalazłabym mu miejsce w swoim domku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie słodkości! oczywiście że sie zapisuje!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne cukieraski :-)
    oczywiście że się ustawiam :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. oj dzis juz biore udzial w 3 candy światecznym-jak milo mi sie zrobilo na sercu, bo zapachnialo mi swietami:) chetnie wezme udzial, bo zauroczyl mnie ten renifer;):)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super cukierasy.Zapisuję się.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja zapisuję się na te cudowności.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pyszności! Muszę je mieć ;o)

    OdpowiedzUsuń
  41. spróbuję szczęścia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ pyszne te słodkości - nie mogę się im oprzeć:)
    Pozdrawiam Sylwia

    P.S.
    Zapraszam również do mnie na wymiankę
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/10/cappuccino-z-pianka-i-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Może mnie wylosujesz? Woreczki, stempelek ... marzenie;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie dołączam do kolejki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja grzecznie w kolejce sie ustawiam :)
    w pasku bocznym informacja o candy http://pishitejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Baardzo bym chciała..
    anastazja

    OdpowiedzUsuń
  47. Słodziutkie cukierasy;i jak się tu nie zapisać;z przyjemnością i to WIELKĄ ustawiam się w tym ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  48. fajnie było by mieć takie cukierasy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. cudne,ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowny ten renifer!:) chętnie przyłącze się do zabawy po mojej nieobecności w blogowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuję się koniecznie! takie rarytasy... ;)
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Taki scrapowy notes jest jednym z moich marzeń, dlatego i mnie nie może tutaj zabraknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuje! ;D
    kartki sa świetne, przesłałabym je siostrze do Holandii na święta ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. Renifer mnie urzekł nieziemsko, więc mimo że trafiłam tu dziś przypadkiem, to stanę w kolejeczce z cichą nadzieją, że może do mnie trafi
    http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Cud miód orzeszki to candy!! Urocze.

    OdpowiedzUsuń
  56. zapisuję się i ja na takie cudne słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  57. jaki super prezenty! :)
    zgłaszam się:)
    pozdrawiam;)
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo chętnie się zapisuję! A notes jaki cuuuudny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo słodkie te słodkości i już poczułam się świąteczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się w kolejce zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  61. Pyszności-słodkości. Zapisuję się i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Chciałabym zostać wylosowana, świetne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Super cukierki, więc i ja stanę w kolejce :) A do siebie również zapraszam po słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie cudowności! Zgłaszam się oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam.
    Super fajne candy ! Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  66. Candy wygląda fantastycznie:)) Nie sposób nie spróbować..

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością się zapisuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. piękne:) z chęcią się zapiszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. o kurcze, ile śliczności. powstrzymać się nie mogę i się dopisuję!

    OdpowiedzUsuń
  70. piękności! też staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  71. Super candy! Zapisuję się! Boniffacy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne rzeczy rozdajesz, trudno się nie zapisać. Zatem to szybciutko czynię.
    Pozdrawiam
    www.doriss.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne candy i piękne prace w całym blogu - mam nadzieję że będziemy często do siebie zaglądały zatem zapraszam cię również do siebie:

    http://nibyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. ciekawe prace!
    zapisuję się i czekam z niecierpliwością :)
    pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  75. Candy z reniferem? No to koniecznie muszę wciąć udział :D
    A jak patrzę na te bułeczki, to robię się coraz głodniejsza... Chyba zaraz polecę do kuchni coś przyrządzić ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  76. Jaki śliczny reniferek, mam reniferko fazę ostatnio... więc muszę tu być :D

    OdpowiedzUsuń
  77. 83 to ja.... pyszności... a jutro rozłożę na czynniki pierwsze przepisik na cynamonowe cudeńka;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale byłby prezent! Poproszą Mikołaja o wstawiennictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  79. na takiego reniferka i ja sie pokusze :))))

    OdpowiedzUsuń
  80. zapisuję się, może będę miała szczęście i wygram te cudeńka:)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Jej, ja koniecznie musze miec tego renifera ;o))

    OdpowiedzUsuń
  82. To i ja się zapisuję do reniferowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Po takie słodkości z przyjemnością się ustawiam:)
    Ps. Zapraszam również do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  86. Z przyjemnością postoję:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja mam chrapkę na reniferka malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. TO ja jeszcze na koniec dołączę.
    I zapraszam na candy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  89. fiu fiu.. dużo nas tu.. jak za PRLu ;-)
    http://pobutach.blogspot.com/2011/11/bieda-bieda-z-nedza.html
    pozdrawiam z pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam, zgłaszam się i to jeszcze jak :) suuper, przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Jeszcze ja się zapisuję, jeśli mogę! mogę?

    ah, nie mogę się doczekać losowania... :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Pysznie! ..a ja mogę się jeszcze zapisać?

    OdpowiedzUsuń
  93. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale cudowności:D Zgłaszam się ; )

    OdpowiedzUsuń
  95. pata taj pata taj
    gnaj reniferku poprzez kraj,
    choć ja na ostatnią minutę wołam ciebie,
    z tobą w mikołajki byłoby jak w niebie!
    więc w te pędy,
    lasem,drogą
    byle tylko ja byłbym tą wylosowaną osobą ;-)

    e-mail:marketing@ab.bydgoszcz.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja stoję już w kolejce z uśmiechem.

    http://rysunkowa-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. mam nadzieję że osoby nie posiadające bloga też mogą przygarnąć renifera, jeśli tak to zgłaszam się ;]
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*