poniedziałek, 14 listopada 2011

choinkowo...

Choinkowo i przedświątecznie :) Skusiłam się na najnowsze wyzwanie w i postanowiłam poeksperymentować w pastelami. I chociaż przygotowałam sporo różowych dodatków, ostatecznie ograniczyłam się do chłodnego, śniegowego błękitu... a w części centralnej zamieszkałą wycinankowa choinka :)






A ostatnie wieczory spędziłam również w klimacie choinkowym - i ślimaczkowym. Zwijanie kwiatków do ozdobienia tej choinki (wg zeszłorocznego kursu Mirabeel) to prawdziwe wyzwanie...

7 komentarzy:

  1. pastelowa jest super! chyba też zrobię jakąś choinkową! taka mnie wzięła ochota!
    choinka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest cudowna!!!! Taka...idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful creations!! Love the tree !! Thanks for sharing your beautiful creation this week at The Shabby tea Room :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wkomponowałaś choineczkę na kartce a Choinkę ślimaczkową podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka :) A za wytrwałość przy choince podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, oryginalna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*