poniedziałek, 21 listopada 2011

przytulne święta

Niedawno dotarła do mnie fenomenalna przesyłka ze sklepu Crafthouse, a w niej cudne papiery - między innymi Head over feet i Przytulne święta. Już żałuję, że zamówiłam tak mało, bo te papiery same scrapują :)
Wczoraj zrobiłam - na najnowsze wyzwanie scrapki.pl - karteczkę świąteczną, z kieszonką w której mieści się tag oraz mały dodatek do życzeń (opłatek? pieniądze?).
Tag wykonałam według kursu zamieszczonego na blogu Enczy - za który bardzo pięknie dziękuję :)
Papiery to ILS i wspomniane już Przytulne Święta (The Scrap Cake), ćwiek pochodzi ze scrap.com.pl natomiast choinkę złowiłam tradycyjnie w Wycinance :)







12 komentarzy:

  1. przepiękna kartka!:) wygląda zniewalająco, a ta kolekcja rzeczywiście jest cudowna... zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna! miszmaszowa :) czyli taka jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest :) I tyle dodatków, ach....piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sam tag już jest cudny...przepiękna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna praca!!! świetny tag!!! te wszystkie warstewki są po prostu cuuuuuuuudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękność!! Oczu nie mogę oderwać!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna ta Twoja karteczka. Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna świąteczna kartka. Wspaniałe warstwowanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*