wtorek, 15 listopada 2011

świąteczna zawieszka :)

Ostatnio wieczorami jednym okiem oglądam "Gotowe na wszystko" (nadrabiam zaległości, bo to dopiero pierwszy sezon), a drugim scrapuję. Wczoraj przy okazji śledzenia perypetii bohaterów serialu powstała zawieszka, która idealnie pasuje na dwa wyzwania:
- podobnie jak wczoraj - w The Shabby Tea Room - Pastel Christmas
- i na blogu wyzwaniowym scrapki.pl - zawieszka z sercem

Mogłam w końcu wykorzystać zakręcona na zapas różowe, ślimaczkowe kwiatki, które przy okazji pociągnęłam bezbarwnym brokatem. Jest lśniąco i mroźnie, chociaż pewnie nie do końca to widać, bo mój głuptakowy aparat przy listopadowym świetle odmawia posłuszeństwa...







21 komentarzy:

  1. WOW! Jestem pod olbrzymim wrażeniem - urzekająca zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne serducho i na dodatek niebieskie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest Twoja zawieszka - niby taka mroźna, a jednak ma w sobie tyle ciepła, że buzia sama śmieje się do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki zimowy kwiatowy klimat ;) Super zawieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaka wspaniała:) cudne pastelowe kolory!:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna :) ... a zapraszam do mnie pod zawieszką dodatkowo można wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zawieszka, i od razu cieplej się robi na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosze jaka oryginalna zawieszka na swieta;) a ta choinka super ponizej:)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zawieszka !!! Poczułam Święta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez ona urocza, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne serducho, takie romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely gorgeous!! I would love to decorate my entire tree with these shabby chic beauties!!

    Thank you very much for joining us this week at The Shabby Tea Room!

    Hugs...
    Melissa

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna świąteczna zawieszka:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna. Ma taki fajny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna świąteczna zawieszka. Bardzo podobają mi się śnieżynki i ramka pod napisem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna - bardzo romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*