środa, 30 listopada 2011

znowu na słodko ;)

Wczorajszy wieczór i dzisiejszy ranek upłynął mi pod znakiem nie tylko scrapowania, ale i zmagań kulinarnych. Od jutra rezygnuję z części pracy (do czasu powrotu z macierzyńskiego) i dzisiaj jest mój ostatni dzień przed długą przerwą, stwierdziłam więc, że przygotuję dla dziewczyn trochę słodkości. Dla dwóch bardzo życzliwych dusz z rejestracji przygotowałam poza tym czekoladki opakowane oczywiście metodą "na scrapa" ;)





A resztę wieczoru spędziłam w towarzystwie wałka, foremek i pisaków do dekoracji ciasteczek. Upiekłam tradycyjnie, jak co roku szwedzkie pierniczki pepparkakor. Na szczęście odłożyłam część do puszki i od razu zapakowałam, bo w domu znikają w zastraszającym tempie ;)







11 komentarzy:

  1. Świetne wypieki =]
    Muszę swoje maleństwo też zagonić do foremek =]

    Karteczki równie udane =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żal mi by było odpakowywać takie czekoladki :)

    A ciasteczka... MM narobiłaś mi smaka przez monitor xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko, słodko u Ciebie. Piękne opakowania na słodycze. Chyba gdzieś mam jeszcze ten papier z ILS. Muszę go odkurzyć :)
    A pierniczki - och przypomniałaś mi że pora zrobić kolejną porcję, a nawet dwie :)
    Buziaki i miłego odpoczywania - o ile to u Ciebie możliwe? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNE pierniczki !!! Najładniejsze jakie widziałam !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna delikatna karteczka, a pierniczki wyglądają bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne, smakowite pierniczki. A kartki "dziękuję" boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wyglądają te pierniczki.
    Pięknie opakowałaś słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierniczki są przeurocze! A na kartki patrzę z taką rozkoszą jak nigdy :)
    Cudownie popatrzyć na świąteczne wzory, gdy wszędzie wokół święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczka na czekoladki są prześliczne, a pierniczki nie tylko pięknie ale i bardzo smakowicie wyglądają :)Jestem ciekawa czym różnią się szwedzkie pierniczki od tych naszych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne wszystko!! A zwłaszcza ciachutka:) Przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mrrrr... pierniczki... uwielbiam :)))
    Piękne opakowania!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*