czwartek, 15 grudnia 2011

coraz bliżej Święta :)

I z tej okazji - dwie karteczki. I dwa wyzwania przy okazji ;)
Po pierwsze - The Shabby Tea Room i wyzwanie ze świąteczną pończochą.



Zainspirowana ostatnimi pracami Magda(i)Leny oraz oczywiściem projektem Tima Holtza 12 tags od Christmas, postanowiłam pobawić się mediami i embossingiem. Efekty tego rodzaju eksperymentów są dla mnie zawsze trudne do przewidzenia, ale to wcale nie znaczy, że jestem z nich niezadowolona. Wręcz przeciwnie - w obu kartkach uzyskałam efekt ośnieżonej powierzchni, co w tym przypadku dodatkowo podkreśliłam jeszcze srebrnym brokatem i śnieżynkami.








Drugą karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Zakątku. Tutaj poczyniłam podobne eksperymenty z tłem, pobawiłam sie również Cracle Accents. Fantazyjna bombka (jak i ostrokrzew z poprzedniej kartki) pochodzi oczywiście z Wycinanki :)





A na koniec - bardzo miła dla mnie, przedświąteczna wiadomość, którą chcę się podzielić :) Od kwietnia do czerwca będę mogła rozwinąć skrzydła jako gościnna projektantka sklepu UHK, z czego ogromnie się cieszę, bo papiery z ich kolekcji należą do moich ulubionych. Już nie mogę się doczekać :)

11 komentarzy:

  1. No to juz wiem dlaczego Mikołaj w tym roku mnie nie odwiedzi... Wszystkie prezenty wylądują w tych pieknych pończochach :) A przy okzaji pewnie i kartką go przekupisz ;) Ja na miejscu Mikołaja wcale bym się nie wzbraniała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszedł Ci ten embossing! Bardzo mi się podoba. Fajne kartki ; -)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyszła ta kartka. Przy okazji gratuluję zbliżających się gościnnych występów :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Lakuna DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kartki! dla mnie media i embossing to wciąż czarna magia :D
    zapraszam do siebie:)
    gratuluję DT!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujace kartki. Dzieki eksperymentom zyskaly na oryginalnosci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ je naładowałaś mediami :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne prace:) i gratuluję zostania gościnną projektantką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Goregous!! Both cards ar just beautiful!!

    Thank you very much for joining us this week at The Shabby Tea Room!

    Happy Holidays!

    Hugs..
    Melissa

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne obydwie:) świetna wyzwaniowa:) dziękujemy za udział w wyzwaniu:)
    gratuluję DT:) Pozdrawiam - Colorina DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace.
    Gratuluję GP u UHK :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Kaśka DT Kreatywny Zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Gościnne projektowanie to w pełni zasłużone wyróżnienie!!!! Twoje kartki są magiczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*