środa, 28 grudnia 2011

dla niej i dla niego

I jak tam po Świętach? Ja rozkoszuję się jeszcze błogim lenistwem i dojadam ostatnie kawałki świątecznych ciast i ciasteczek :) Po kilkudniowej przerwie z przyjemnością (i głową pełną pomysłów) zabrałam się także za scrapki. I jeszcze nie mogę wyjść ze świątecznych klimatów - jedna karteczka już powstała, druga (tag - bo ostatnio bardzo spodobała mi się ta forma) jest na warsztacie. Do kompletu dwa hendmejdowe prezenty, które są już zapakowane i jutro pojadą w dalszą drogę. Ot, taki Mikołaj spóźnialski..

Karteczka powstała według mapki ostatniego świątecznego wyzwania na blogu Riddersholm Desgin, gdzie notabene ostatnio udało mi się szczęśliwie wylosować wygraną - bardzo się cieszę i dziękuję :)










Zdjęcia tragiczne, ale przy odrobinie szczęścia uda mi się dogonić jutro Mikołaja w Media Markcie i może od jutra pod tym względem będzie już lepiej ;)

Zrobiłam też dwa notesy - dla niej, romantyczny i kobiecy, w całości wykonany z papierów ze scrap.com.pl :)






I notes dla niego - a dokładniej mówiąc: przepiśnik w męskim stylu. Było to dla mnie trudne zadanie, bo do tej pory przepis na przepiśnik był prosty. Papier numer jeden, papier numer dwa, ciach koroneczka albo Doily Lace, ciach jakiś słodki motyw, przeszycia i tadam gotowe. Tutaj musiałam się trochę nagłowić i w końcu postawiłam na papiery z Crafthouse (Head Over Feet) oraz motywy kulinarno-przyrodnicze z Galerii Papieru. Do tego tag w stylu retro i powstało takie oto coś:





8 komentarzy:

  1. karteczka prześliczna, przepisnik jak dla faceta rewelacja oraz notes cudo jestem pod wrazeniem.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiśnik w męskim stylu bardzo mi się podoba, ja też mam zawsze problemy z wymyśleniem chociażby męskiej kartki urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Męski przepiśnik jest wprost rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie wytwory:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko świetne, ale notes w męskim stylu jest moim faworytem ! :)) Wyszedł super i te przywieszki strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczarowalas super przepisniki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Przepiśnik Darka wymiata:P
    Noooo i gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!!! Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*