środa, 7 grudnia 2011

ekspresowe rozdawnictwo wycinankowe!

Pomikołajkowo i raczej dla osób początkujących lub nieposiadających dostępu do maszynki - garść wycinanek i wytłaczanek. Moja kolekcja wykrojników jest jeszcze skromniutka, ale niedawno powiększyła się o kilka egzemplarzy i z tej radości dzisiejszy poranek spędziłam na wykrajaniu, a owocami tej pracy chętnie się podzielę :)







Chętnych proszę o zostawienie komentarza (sztuk 1) pod tą notką oraz umieszczenie na swoim blogu poniższego zdjęcia, wraz z aktywnym odnośnikiem do tej notki. Candy jest ekspresowe - potrwa tydzień - ponieważ chciałabym, żeby pomikołajkowe słodkości dotarły do adresata jeszcze przed świętami... :)

66 komentarzy:

  1. Hehe, no to ja pierwsza. Info właśnie poszło na moim blogu chabrowe-pole.blogspot.com; ja mam obiecaną maszynkę na święta. Ale u Ciebie takie słodkości, ze nie mogę się oprzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie dorobiłam się jeszcze żadnej maszynki (a mój Mikołaj pewnie o tym nie pomyśli...) więc z chęcią się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako raczkująca w tej dziedzinie chętnie przyjmę cuda uwiecznione na fotce! Tym bardziej, że moje zasoby są skromne, choć gotówka wypływa strumyczkiem niewąskim :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie maszynki brak wiec chętnie przygarnę kilka wycinanek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydało by się tyle maleństw ;-) zapisuję się i trzymam kciuki
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam takich sprzętów, więc chętnie dołaczę się do zabawy
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. nie posiadam maszynki więc chętnie dołączę się do zabawy po te słodkości, które mi się bardzo przydadzą:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętnie się zgłoszę - maszynki nie mam, a łakocie kuszące.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również maszynki nie posiadam i obawiam się, że mieć jej nie będę, a wszystko co przygotowałaś bardzo mi się podoba i na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie posiadam maszynki!
    A wycinanki i wytłaczanki są śliczne!
    Chętnie przygarnę takie skarby!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się chętnie ustawię w kolejce
    Piękne te wycinanki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakakolwiek maszynka dla mnie to na chwilę obecną cel nie do osiągnięcia, więc chętnie się zgłaszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko = podziwiam, że Ci się chciało, bo mi się nie chce nawet jak mam do pracy wycinać :)
    Mnie proszę nie brać po uwagę - maszynkę mam, więc nagroda przyda się komuś innemu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również z miłą chęcią przygarnę takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne wykrojniki.Zgłaszam się na candy bardzo chętnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się !!!cudowności!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście ustawiam się w kolejce !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wycinanki! Jako początkująca i ucząca się ustawiam się w kolejce. Biegnę umieścić info na blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także staję w kolejce po te słodkości:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju- zazdroszczę :/
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy:) Maszynka jest, co prawda , w posiadaniu, ale wykrojników brakuje:):)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj jakie słodkości! oj jakby się przydały!

    dopisuję się i czekam na losowanie.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. och jakie piękne wycinanki wytłaczanki. zachwycił mnie ten dziecięcy wózek :D przydałyby się takie śliczności, szczególnie ze zaczęłam od niedawna kartki robić, a wszystko się wtedy przydaje :D
    info o Twoim rozdaniu u mnie w pasku bocznym.
    pozdrawiam
    Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  25. jak wygram to zacznę robić kartki i tak piękne rzeczy jak Ty...pozdrawiam i zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja stanę w kolejce - wykrojnika nie posiadam także wycinanki bardzo mi się przydadzą
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. O KURDE! dla mnie super slodkosci bo maszynka dla mnie pozostaje wciaz niestety w swerze marzen :( a mojego mikolaja chyba na nia nie stac :/ zapisuje sie wiec oczywiscie!

    Zapraszam do mnie http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    Pozdrawiam goraco :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow tyle wycinankowych piękności, na pewno się przydałyby, bo takiej maszynki nie posiadam:)
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja chętnie zapisuję się na losowanie pięknych wycinanek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie przygarnę troszkę tych słodkości;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj przydałyby się takie cudeńka :) zapisuję się bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się zapisuję :) I ciągle marzę o własnej maszynce :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Banerek już umieszczony na pasku bocznym. Takie cuda :) Oj bardzo bym się z nich ucieszyła:) Ja niestety nie mam maszynki i pewnie prędko mieć nie będę. Zazdroszczę Ci troszkę, ale w tym pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja chętnie dołączę do kolejki, bardzo piękne przydasie, dla początkujących w sam raz ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj cudności - spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się na candy NIE zapisuję, bo maszynkę mam więc niech się szczęście do innych dziewczyn uśmiechnie :)
    Zazdroszczę Ci tych wykrojników! U mnie ciągle ich niewiele, ale mam nadzieję, że Mikołaj podsłuchiwał co bym chciała dostać pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Staję w kolejkę dłuuuuuugaśną po słodkości :)


    www.cohenna.com
    zapraszam na moje cukierki :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też spróbuję szczęścia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. W takim razie i ja się chętnie przyłączę. Zapraszam do siebie
    www.stokrrotkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja również się zgłoszę, niestety własna maszynka to marzenie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mam jeszcze (i pewnie długo nie będę mieć) własnej maszynki, więc tylko się ślinię na widok takich cukiereczków...

    OdpowiedzUsuń
  43. Już banerek pobieram i zapisuję się do kolejki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie cudeńka :).

    Szybciutko zapisuję się do kolejki :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Szybkie candy, ale kolejka długaśna, a ja stoję na jej końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Teraz na końcu jestem ja ale z przyjemnością się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne przydasie. Ustawiam się w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  48. Się zapisuję, fajny byłby prezent na święta dla mojej skcrapbookującej siostry bliźniaczki;)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie
    www.ollart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Do dłuuugiej kolejeczki dopisuję się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem zachwycona nagrodami więc dołączam (i zapraszam też na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Candy wsam raz dla mnie bo scrapbookuje od 2 miesięcy:)
    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również spróbuję szczęścia bo takich cudeniek nigdy za wiele :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne przydasie :) Z chęcią stanę w kolejeczce :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Przydasie zawsze pożądane! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo chętnie zapisałabym się,ale tego NIE zrobię.Nie umiem twoorzyć takich cudów,więc u mnie toby się zmarnowało.Pozostawiam więc szansę innym dziewczyną i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. och... przyjemnie byłoby otrzymać taki przedświateczny prezent...:)
    pozdrawiam, scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. och jak wspaniale byłoby dostać te cuda tym bardziej, że nie mam maszynki i póki co żadnych widoków na nią.
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Takiego sprzętu wiele z nas nie posiada, więc i sporo jest chętnych na losowanie;-)
    Ja też;-)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej, ja też chętnie wezmę udział :) Dla początkujących wszystko ma wartośc co najmniej wielkiego skarbu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie mam dostępu do takowej maszynki, więc z miłą chęcią wezmę udział w Twoim Candy.;)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Może jeszcze się załapię?? proooszę... :) Ustawiam się czym prędzej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. oj przydaly by się te cudeńka malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. chciałam tylko wyjaśnić, że blog handmade krok po kroku przeniosłam w nowe miejsce (z którego właśnie piszę). w razie gdyby mi się poszczęściło ;)

    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*