sobota, 10 grudnia 2011

a nice cup of tea

Zaczęło się od wizyty na blogu Cygi i jej ślicznych mikołajkowych skarpecioszek - stamtąd trafiłam prosto na tę stronę: http://www.waltzingmousestamps.com/collections/freebies .
Urzekły mnie tam pudełeczka na herbatę - cudne! I wprawdzie po wydrukowaniu szablonu okazało się, że przeznaczając go na torebkę herbaty, trzeba go zmniejszyć, ale potem doszłam do wniosku że większy rozmiar też jest praktyczny. Dzięki temu do moich pudełeczek oprócz pysznej malinowej herbaty zmieściło się też kilka domowych, świątecznych ciasteczek.
Herbaciane torebeczki ozdobiłam za pomocą papierów ILS i Galerii Papieru oraz dodatków ze scrap.com.pl (m.in. mój nowy wykrojnik :) i karteczki do journalingu Bo Bunny). Całość potraktowałam obficie Distress Ink i teraz są już gotowe do tego, żeby umilić komuś zimowy wieczór... :)









7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, chyba też zrobię coś takiego :) Zresztą na tej stronie, którą podałaś jest kilka innych ciekawych szablonów, które już sobie ściągnęłam do wydrukowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pomysł na prezenty choinkowe! Wprawdzie w pudełeczkach znajdzie się coś innego niż herbata, ale... Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale Ci wyszły torebeczki! Świetny pomysł - dzięki za namiary na stronkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Świetny pomysł na życzenia z małym upominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł :) I piękne pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*