sobota, 31 grudnia 2011

ostatni w tym roku

Dzisiaj popełniony scrap- choć zdjęcia czekały przygotowane już od czasu wyzwania 3x3 na portalu Scrapujące Polki. Kolory dla mnie egzotyczne, ale pasujące do klimatu - czyli energia, pasja, szał tworzenia i moja mała artystka w pierwszym starciu z plakatówką ;)





Oby twórcze pomysły i spontaniczna, dziecięca radość tworzenia były tym, co przyniesie nadchodzący Nowy Rok. Życzę Wam pasji, poczucia spełnienia i przekonania o tym, że każdy dzień ma swój niepowtarzalny smak i że to od nas w dużym stopniu zależy, czy go poczujemy, czy będziemy umieli się nim ucieszyć. Wszystkiego, co dobre - w Nowym Roku życzę z serca! :)

A jaki był rok, który odchodzi? U mnie obfitował w zmiany i nowe wyzwania. Przyniósł przeprowadzkę, samodzielność zawodową (i cały stres z tym związany) i nowe małe życie. Ujmując to w konkrety - mam mały domek prawie w szczerym polu, gdzie "asfalt się kończy a zaczyna blues" , własną pieczątkę lekarską i coraz większy brzuch (całe 104cm w obwodzie :) ). I trochę obaw oraz mnóstwo marzeń na przyszłość... :)

A scrapowo? Gdybym miała wybrać kilka ulubionych prac, moja lista wyglądałaby pewnie tak:
THE BEST OF :)

styczeń



luty



marzec

kwiecień



maj



czerwiec - to dwie kartki, które bardzo lubię





lipiec



sierpień



wrzesień



październik



listopad



grudzień








Pod tym względem w nowy rok wchodzę z ogromnymi pokładami twórczej energii i nowych pomysłów - i może dzisiaj też na chwilę uda mi się zniknąć w craftroomie. Tak, dzisiaj - bo kończę ten wpis już pierwszego stycznia, z kubkiem kawy w ręku, raniutko bo moja gwiazda wstała dziś jak zwykle przed świtem. Biegniemy zaraz oglądać film o Barbie :) taki babski poranek ze zbożówką i talerzem słodkości - idealny :) I oby było tak, że jaki Nowy Rok, taki cały rok... :)

5 komentarzy:

  1. Duże zmiany zaszły u Ciebie w mijającym już roku.
    A w Nowym Roku....wszystkiego dobrego, zdrówka, spełnienia marzeń i planów, mnóstwa twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    przy okazji zapraszam do mnie na pierwsze moje candy
    http://www.scrap-inki.blogspot.com/2011/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. obyś miała cały rok takie poranki :)
    i żeby był tak samo twórczy jak miniony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majko - całego takiego wspaniałego roku Ci / Wam życzę :)
    Przegląd zeszłoroczny bardzo, bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*