czwartek, 22 grudnia 2011

ostatnia świąteczna?

Tak, to chyba ostatnia świąteczna kartka - wczoraj jeszcze rzuciłam się w wir pracy, bo dzisiaj będziemy odbywać rundkę po znajomych, z kartkami, pierniczkami i życzeniami prosto z serca... :)
A karteczkę wykonałam do mapki z bloga Riddersholm Design - challenge 50 :











Chciałabym też życzyć Wam już dzisiaj bezstresowych przygotowań do Świąt i fantastycznego czasu Bożego Narodzenia, spędzonego tak, jak to sobie wymarzycie. Dużo radości, pokoju, chwili na zwolnienie tempa i zatrzymania się nad tym co najważniejsze...
Radosnych Świąt kochani!

6 komentarzy:

  1. fajny zwyczaj z tą rundką po znajomych :)))
    Magicznych Świąt życzy Aśko :*
    pees.piękne to rodzinne zdjęcie z poprzedniego scrapa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest,a ta rundka też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) Fajna mapka i piękna karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie robiłam karteczek na podstawie mapek, kiedyś będę musiał spróbować - Twoja kartka świąteczna jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka cudowna, ciekawie zinterpretowana mapka:) Nieprzespane noce juz chyba przy trzecim dziecku wkalkulowałam, a kolki kiedyś mijają:) ale jest nadzieja bo każde dziecko przecież inne jest... Tobie życzę z całego serca radosnego oczekiwania, niechaj szybko i lekko zleci ten błogosławiony czas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękna kartka :) Niesamowita kompozycja, wgapiam się - bardzo przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*