wtorek, 6 grudnia 2011

ozdabiam :)

Wczoraj padał u nas śnieg! Wprawdzie był to śnieg z deszczem i topniał po kilku sekundach - ale mimo wszystko to się liczy :) Za oknem prawie zima, w domu - przygotowania do świąt.
Wczoraj wyscrapowałam mały stroik do świeczki - kupiłam taką zwykłą, białą świecę w Ikei i czegoś mi w niej brakowało... Po dodaniu kilku świątecznych drobiazgów prezentuje się naprawdę fajnie, a że wszystkie elementy przykleiłam do papierowego paska (a nie bezpośrednio do świecy), na wiosnę będzie można dekorację :)
Do wykonania stroika wykorzystałam bogactwa wyszperane w urodzinowym kartonie, zakupionym w scrap.com.pl - między innymi fantastyczne papiery Simple Stories, w których się ostatnio zakochałam (i z których powstanie między innymi nietypowa księga gości na wesele mojej siostry :) )







Z kolei apetyczny papier "Świąteczny Domek" okazał się idealny do stworzenia... świątecznego domku właśnie :) Jest to jednocześnie opakowanie na kulinarny prezent (zestaw do pieczenia babeczek dla teściowej :) ), jak i - mama nadzieję - świąteczna ozdoba. W każdym razie zaprojektowałam go tak, aby zawartość można było wyjąć bez uszkodzenia całości - i tutaj osiągnęłam szczyt moich zdolności projektancko - inżynierskich :p










Oba moje wcześniejsze wytwory zgłaszam na wyzwanie nr 14 na blogu scrap.com.pl:)

4 komentarze:

  1. wszystko bardzo, ale to bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy ten domek!!! a świeczkę ozdobiłaś wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeca ekstra ale domek to już wogle poezja!!!
    CUDEŃKO!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :*